חילינג ../images/Emo6.gif (משעשע אותי להגיד ככה)
-אני הולכת להילרית מידי שבוע והיא נותנת לי המון כלים. היא מקסימה! -השתתפתי בסדנת הילינג שבן טל-שחר העביר (שהוא גם המורה שלי לקונג-פו) -בקונג-פו שאותו אני לומדת, אני לומדים לרפא את עצמנו ואת האחרים (לא בדיוק הדימוי המקובל שיש במוח של רוב האנשים למילה "קונג-פו"
).