הילדים שלנו...
הילדים שלנו זרוקים שם...הילדים שלנו צועקים שם...אני יושבת מול המסך...של תפוז...בוהה,מאזינה לרדיו,מתקשרת לחברים...מוודא שכולם בחיים,שכולם בריאים...(ולא,אני לא מלאך...) מזועזעת מהדברים שנאמרים...עכשיו זה הזמן למלחמות פוליטיות?...בשעה כזאת? בשעה שזה יכול היה להיות הילד שלי,הילד שלך,הילדים שלנו... זה יכול היה להיות גם אתה או את... אני מכירה את המקום טוב...רק השבוע הייתי שם,והיום הייתי אמורה להיות שם שוב...אבל משהו לא ברור החזיק אותי בבית... ((((((((פיגוע בלב תל אביב....בלב המדינה...בלב של הילדים שלנו))))))) הפיגוע הזה מראה לנו כמה אנחנו קטנים...כמה החיים קצרים...כמה צריכים לדעת לנצל כל רגע...כמה חשוב לגעת בכל אדם ואדם...כמה חשוב לתת...כמה חשוב לאמר שאוהבים...כמה עלינו להיות מאוחדים...כמה אנחנו קטנים!!! אלת..
הילדים שלנו זרוקים שם...הילדים שלנו צועקים שם...אני יושבת מול המסך...של תפוז...בוהה,מאזינה לרדיו,מתקשרת לחברים...מוודא שכולם בחיים,שכולם בריאים...(ולא,אני לא מלאך...) מזועזעת מהדברים שנאמרים...עכשיו זה הזמן למלחמות פוליטיות?...בשעה כזאת? בשעה שזה יכול היה להיות הילד שלי,הילד שלך,הילדים שלנו... זה יכול היה להיות גם אתה או את... אני מכירה את המקום טוב...רק השבוע הייתי שם,והיום הייתי אמורה להיות שם שוב...אבל משהו לא ברור החזיק אותי בבית... ((((((((פיגוע בלב תל אביב....בלב המדינה...בלב של הילדים שלנו))))))) הפיגוע הזה מראה לנו כמה אנחנו קטנים...כמה החיים קצרים...כמה צריכים לדעת לנצל כל רגע...כמה חשוב לגעת בכל אדם ואדם...כמה חשוב לתת...כמה חשוב לאמר שאוהבים...כמה עלינו להיות מאוחדים...כמה אנחנו קטנים!!! אלת..