הילדה הפכה לצמחונית - מה עושים??!!

borogon

New member
ברכותיי

יש לך ללא ספק ילדה אינטליגנטית, אשר בגיל 10, מלבד להתעניין בדברים סטנדרטיים שמעניינים ילדות בגילאים כאלה, מתמודדת כבר מעכשיו עם בעיות ברומו של עולם. הלוואי עליי שילדיי יגיעו למסקנות כאלו בהגיעם לגיל הזה. מרבית הנוער המקסים, החכם, הכובש והאינטליגנטי ביותר שהכרתי בחיי, היה מקרב קבוצת הצמחונים/טבעונים. מדובר בערכיות רמת מעלה, שנדירה במחוזותינו. תני לה את התמיכה הראויה לה והכל יהיה טוב.
 
מסכימה, אישים צמחוניים:

כל אלו הפכו לצימחונים, לפחות חלקם אם לא כולם ודאי הבינו את המשמעות האמיתית מאחוריי אכילת חיות אחרות בימינו המתועשים ובכלל: אלברט איינשטיין בנג'מין פרנקלין בוב דילן צ'ארלס דרווין ה.ג. וולס יצחק בשביס זינגר ג'ון ויוקו לנון לני קרביץ ריצ'רד גיר והרשימה עוד ארוכה וכוללת גם ספורטאים אולימפיים וזוכי תחרויות ספורט שונות (אפשר להיות בריא מאוד ברמת תחרות אולימפית גם עם צמחונות), גדולי עולם, שחקנים, זמרים, סופרים ועוד רבים וטובים. בהצלחה.
 

הודיה171

New member
אהממ אני לא אמא אבל..

מגיל 10 היייתי צמחונית עד לפני חודש פשוט זה הרס לי את כל הגוף תכריחו את הילדים לאכול בשר..אני ריחמתי על חיות בגלל זה לא אכלתי אז אמא שלי היום עושה לי אוכל עם בשר שהבשר בו לא בולט.......זה פשוט עושה רעע לגוף עייפים כל הזמן חולים הרבה מגיל 10 עד 17 בונים את הגוף ואתזה אני פספסתיי!!
 

אישעם

New member
פספסת כי את אכלת וחיית בצורה לא

מסודרת, התזונה שלך לא מאוזנת ואת מאשימה את הצמחונות ואת החיות בחוסר ידע שלך. החיות לא צריכות לשלם את המחיר בגלל שאת לא יודעת להכניס את כל הויטמינים החלבונים ושאר החומרים לתזונה שלך. למה חיות צריכות למות בגלל שאת לא יודעת דברים ? מה החיות אשמות ? העצה שלך טובה גם לכל אלה שמקבלים מחלות מבשר ?
 

חיה פיק

New member
אל פחד!!

אין צורך במוצרי בשר כדי לחיות בריא ונכון .אם האוכל שהיא כן אוכלת לא יהיה ממתקים ובמבה. אלה ירקות פירות גבינה ביצים ודגנים מלאים טחינה וקיטניות את יכולה להרגע.זה דורש מימך מאמץ קטן כדי לחשוב על התזונה שלה ולמלא את החסרים.אני חיה כך 15 שנה ואם תיכנסי לקומונת קינגסטון תגלי שיש רבים וטובים שאינם אוכלים בשר ובריאותם טובה ולא רק זאת, אלה אף נרפאים בעזרת תזונה טובה ממחלות שונות. אז כדאי לך להציץ ואולי לקרוא את הספר שביל הזהב לריפוי טיבעי של שרה חמו או תזונת האדם ובריאותו של בן אורי.כדי לקבל מושג מה טוב נכון ובריא.
 

WTR

New member
למה את היסטרית?

מיליארדי בעלי חיים מתים כל שנה בתעשיית המזון, בסבל מיותר ובהתעללות ותנאים קשים. כל הכבוד לילדה שלך. היא מקסימה ובא לי פשוט לחבק אותה
הלוואי שהייתה לי את המודעות שלה בגיל הזה. אני לצערי תרמתי להרג בעלי החיים עד גיל 17. אני אומרת - תני לילדה לאכול מה שהיא רוצה. העיקר שתאכל נכון ותקפיד על אכילת דברים עשירי ברזל, B12, אומגה 3 וכו'. וכן, אפשר לשמור על חיים בריאים ותזונה מאוזנת ומגוונת ללא בשר.
 

חיה פיק

New member
צמחונות לא נבונה שבאה בעיקבות אהבת

בעלי חיים יכולה באמת להזיק משום שהמזון שברוב המיקרים נאכל על ידי צמחונים מסוג זה הוא פחמימות פחמימות ועוד פחמימות מזון כזה באמת מעייף ולא בונה את הגוף. כאשר אין מודעות לבריאות אלא הצימחונות היא מטעמי מוסר ניזונים מהרבה גנק תעשייתי .כדי לבנות את הגוף ולא ליצור חסרים עם השנים חשוב לדעת מה עושים. מה אוכלים. מה באמת נותן אנרגיה ולא גוזל אותה. בעיקר ירקות טריים ומבושלים מעט ומאוד מאוד מגוונים. פירות מגוונים ולא חמוצים ,מעט חלבונים מהחי שאינם מכבידים על הגוף כמו גבינה לבנה רכה או ביצה אחת ליומים.מעט טחינה מעט קיטניות. דגנים מלאים כמו אורז מלא דוחן כוסמת תפוח אדמה עם קליפה בטטה וקינואה (לא יותר מכוס אחרי בישול.)ולהוריד סוכר ומלח.
 
קודם כל לשלול בעיה רפואית!!!

שמעתי לא מזמן בטלוויזיה איזה מישהו מדבר על בעיות אכילה אצל תינוקות ויש מגוון של בעיות רפואיות שיכולות לגרום לילדה לא לאהוב סוג מסויים של אוכל במיוחד בגיל כזה שאין לילד מודעות לדברים כמו צמחונות מתוך אידאולוגיה, יותר מכך, בגיל כזה אני לא חושבת שיש לילדה את האפשרות לעשות את הקישור בין בשר או ביצים לבין החיות שהיא מכירה. ולכן, אני מציעה לגשת לרופאת המשפחה ולעשות בדיקה של מערכת האיכול וכו'. אם הבדיקות יצאו שליליות תתחילי לעקוב אחרי הרגלי הגלישה של בתך
 

pharaoh08

New member
תנו לילד ארנב ומלפפון

אם יהרוג ויאכל את הארנב וישחק עם המלפפון - יש לכם טורף הבת שלך לא "הפכה" לצמחונית, בני אדם הם צמחונים מטבעם. אלה שמתכחשים לזה,משלמים על כך בבריאות שלהם בגיל מאוחר יותר "ואיזה אדם שפויי לא אוהב ביצה?" איזה אדם שפויי אוכל הפרשת מחזור של תרנגולת? קישור שיעניין אותך- http://www.miok.co.il/Docs/vegeterian.doc צמחונות בכללית,מדריך הצמחונות של קופת החולים עוד www.free.org.il בהצלחה
 
אל תהיי אבודה

אם היא ורבלית ומסוגלת לומר שאינה רוצה "להרוג חיות" סימן שמישהו "ניפח לה את השכל". נסי לברר בעדינות מי זה היה ונתקי הקשר ביניהם. אחר כך חשפי אותה לכל מיני מאמרים בהם נאמר כי אכילת בשר ודגים חיונית לגוף לצורך בנייתו. הסבירי לה על מינרלים וויטמים המצויים בבשר וכד'. בכל מקרה אל תכריחי אותה לאכול בשר, אבל השתדלי שהאוכל הלא בשרי יהיה טפל ולא טעים. כשתתלונן על כך, הסבירי לה שככה זה כשלא אוכלים בשר, האוכל תפל ולא טעים. בקיצור שטפי לה שטיפה נגדית ונתקי אותה ממי שניפח לה את השכל.
 
שלום לך=)

אני כעת בת 20 ובגיל 3 הפכתי צמחונית כי ראיתי שכן שוחט תרנגול הודו... כן כן בגיל 3.. בתחילה הוריי ניסו בכל כוחם ובכל תכסיס להאכיל אותי בבשר או עוף שניצלים, היו עובדים עלי שזה צמחוני, שהמרק אינו מרק עוף וכו... (כעת אני מדברת על תקופת גיל 3 עד 7 בערך..) כאשר הם החלו לשחרר ולתת לי לבחור את מאכליי הדברים נראו נהדר, התחלתי לאכול שניצלים צמחוניים, דבר שלא עשיתי לפני, הדבר הכי טוב הוא לשחרר. קני לביתך ביצי חופש , אילו ביצים מתרנגולות שלא חוות כליאה בתאים קטנים לצורך "המלטת" הביצים. הן תרנגולות שחיות בחופש רק ללא זכרים על מנת שלא תאכלי בטעות ביצה מופרית שזוהי ביתה גם מזכרכר קטן ומטרת הביצה לבסוף להפוך לאפרוח. ואם ביתך לא תרצה מוצרי חלב קני לה סויה נראה בסוף מה היא תעדיף.. לדעתי היא תחזור למוצרי חלב, זה לא ממש כל כך קל. בהצלחה לך. תמכי בה ותהיי בשבילה, בסוף הכל ישתלם.
 

suki da yo

New member
אחותי עברה את השלב הזה בדיוק.

מגיל שנה וחצי הפסיקה לאכול בשר, כשלפני היתה אוכלת מה שלא יהיה, וזה עבר לה עם הזמן.בערך אחרי שנתיים וחצי. עדיין קציצות מרתיעות אותה קצת, אבל נקניקיות הולכות יופי, וגם שניצלים. בנתיים הקפדנו על מגוון מוצרי טבעול (המעבר משניצל תירס לשניצל עוד בצורת כוכבים היה כמעט טבעי), על הרבה פירות וירקות, הרבה מוצרי חלב ובעיקר- להציב אותה הרבה במצבים שכולם סביבה, כולל ילדים אחרים אוכלים בשר- ארוחות משפחתיות, על האש עם חברים, ותמיד להציע לה, אבל רק לטעום, כי היא לא אוכל בשר:)
 

Judass

New member
זה לא המקום

לקבל עצות לתזונה צימחונית. כפי שבטח ידוע לך חלבוני בשר (בנוסף למרכיבים אחרים) מאד חשובים לבנית הגוף במיוחד עד גיל הבגרות. אני לא רואה איך ילדה בת שנתים מגיעה למסקנה "שהיא צמחונית", יש לך לא מעט דרכים לטפל בנושא. הצעתי היא שתפני לתזונאית קלינית מוסמכת וטובה ותעזרי בה בכלל לגבי דיאטה טובה ומאוזנת לילדה , שהרי בריאותה היא מעל לכל. Judas
 
למעלה