היכן הכי כדאי...

  • פותח הנושא iec
  • פורסם בתאריך

iec

New member
היכן הכי כדאי...

שלום, קניתי מתקן ליין ורציתי לדעת היכן הכי משתלם לקנות יינות... המלצות... תודה
 

Chewbacca

New member
הכי משתלם במקום שמכירים אותך

תבחר חנות יין טובה (חינאווי, דרך היין, וינו סיגר, נפתלי, ספיישל רזרב וכו', תגיד איפה אתה גר ואנחנו ננסה לכוון אותך...) תיגש לשם אם איזשהו תקציב ראשוני וכיוונים של מה אתה רוצה לקנות (סגנון, מחיר איזורים וכו') ותדבר עם המוכרים, רצוי לנסות למצוא את הבעלים בחנות. או להגיע לחנות לטעימות (כמעט כל יום שישי) גם כדאי להירשם למועדון הלקוחות של אותה חנות ולקבל הנחות ודיוור ישיר על מצבעים / יינות מיוחדים. אני בטוח שתוכל לקבל המלצות קצת יותר ספציפיות אם תגיד מה אתה אוהב, כמה אתה רוצה להוציא על בקבוק וכמה בקבוקים...
 
בנוסף על מה שהומלץ בתשובה למעלה אני

ממליצה גם על "איש הענבים" ביפו. יש שם בימי שישי "בית פתוח" ובשאר ימות השבוע (למעט יום ראשון בערב) פועל שם בר יין וחנות כך שתוכל להתייעץ ולקבל עזרה במקום. בהצלחה
 

Chewbacca

New member
בגבעתיים יש את נפתלי

בת"א יש את וינו סיגר בעזריאלי, איש הענבים וחינאווי ביפו, את דרך היין ברחוב החשמונאים ואת החנות החדשה של חינאווי ביפו שמתמקדת ביינות ישאלים.
 
למעלה