החלטתי להצטרף לפורום הנחמד הזה, אע"פ שאינני חבר בנוער מר"צ או בשום ארגון שמאל אחר. אני מקווה שיהיו לנו כאן דיונים יפים, מעמיקים, מפרים. ובסופו של דבר האמת תנצח. רוי
אתה חושב שהאמת סובייקטיבית מכיוון שאתה חושב על אמת שונה ממישהו אחר. אבל בעצם אתה טועה כי האמת שאתה בעיניך חושב שהיא אמת, היא בעצם שקר. בוא נחזיר את המצב לפני עידן הפוסט מודרניזם. אמת יש רק אחת!