היכונו היכונו.......

ר ו י

New member
היכונו היכונו.......

החלטתי להצטרף לפורום הנחמד הזה, אע"פ שאינני חבר בנוער מר"צ או בשום ארגון שמאל אחר. אני מקווה שיהיו לנו כאן דיונים יפים, מעמיקים, מפרים. ובסופו של דבר האמת תנצח. רוי
 
שאלה טובה...

כיון שהאמת, ביותר מדי מקרים, אם לא בכולם סובייקטיבית לחלוטין...
 

ר ו י

New member
טעות גדולה!

אתה חושב שהאמת סובייקטיבית מכיוון שאתה חושב על אמת שונה ממישהו אחר. אבל בעצם אתה טועה כי האמת שאתה בעיניך חושב שהיא אמת, היא בעצם שקר. בוא נחזיר את המצב לפני עידן הפוסט מודרניזם. אמת יש רק אחת!
 

ר ו י

New member
מהי האמת?

האמת, כמו שאמר איוב "רחבה היא מני ים וארוכה מארץ מידה". בקיצור, האמת היא מציאות האלוקים ותורתו. זאת האמת המוחלטת על קצה הלשון.
 
או,

אדם מאמין. זה כבר בריא... ויכוחים על זה אפשר לנהל מפה ועד הודעה חדשה...
אבל אני חושב שהשאלה של yyzz הרלוונטית היא מה האמת שלך? (בנושאים השונים פוליטיקה/כלכלה וכו´) ולא השאלה הפילוסופית/אמונית
 
למעלה