היי

מצב
הנושא נעול.

vitamin P

New member
שבוע הבא!!!../images/Emo13.gif

היי
מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש.....
שבוע הבא!!!

ספרו איך היה
מקווה שצילמתם:-C
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה