היי היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש.....
נ ניו יורק רפיח New member 4/11/04 #1 היי היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש.....
א איבגי1 New member 4/11/04 #2 אני איהיה היום בנתב"ג נכתב ע"י ניו יורק רפיח: היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש..... לחץ כדי להרחיב... אני איהיה היום בנתב"ג הערך בשעה 15:00 ויחזור ברכבת לתל אביב
אני איהיה היום בנתב"ג נכתב ע"י ניו יורק רפיח: היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש..... לחץ כדי להרחיב... אני איהיה היום בנתב"ג הערך בשעה 15:00 ויחזור ברכבת לתל אביב
V vitamin P New member 4/11/04 #3 שבוע הבא!!!../images/Emo13.gif נכתב ע"י ניו יורק רפיח: היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש..... לחץ כדי להרחיב... שבוע הבא!!! ספרו איך היה מקווה שצילמתם:-C
שבוע הבא!!!../images/Emo13.gif נכתב ע"י ניו יורק רפיח: היי מישהו מתכוון לנסוע היום לנתבג? כי אני כן.. אם משהו בא אז אולי נוכל להפגש..... לחץ כדי להרחיב... שבוע הבא!!! ספרו איך היה מקווה שצילמתם:-C