היי

היי

רציתי לשאול, זוכרים שפעם היו המון בתי ספר ויטואלים באינטרנט כמו הוגוורטס? אז אם נניח אני אפתח אחד כזה: 1. מי היה רוצה להירשם לבית הספר הזה? 2. מי היה רוצה לעזור לי להכין את השיעורים וכו'?
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif נפתח לא מזמן אחד כזה.

נפתח משחק תפקידים של ה"פ אבל אחרי כמה זמן אנשים התחילו לעזוב וזה לא הלך.. אני לא מציעה לך.
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif הנה;

המשחק הלך לא רע דווקא עד שהתחילו בעיות. בכלאופן, הוא נפתח שוב בספטמבר, הוא רק סגור זמנית.
 
אגב, אני לא פותחת משחק תפקידים

אני רוצה לפתוח בית ספר וירטואלי..זה דומה אבל שונה
 

skaramoosh

New member
מה ההבדל? ../images/Emo29.gif

זה בדיוק בית ספר וירטואלי.. אוף סאי מתי תפתחו את המשחק שוב?
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo7.gif ני לא דעת ../images/Emo4.gif אבל יש לי

הרגשה שגם כשנפתח את המשחק שוב אז הוא יקרוס תוך יומיים. ובכל אופן, זה אמור להיפתח בספטמבר, לא?
אני הפסקתי לעקוב באיזשהו שלב =\
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif X__X הראש שלי עשה לי אסוצ

אסוציאציות לקטע של 'אני נותנת לך חודש מקסימום' יופי, זו בעצם כל ההודעה *טמטום* זרג, אני צריכה לישון
אני רק אבהיר את כוונתי ; אני אומרת שהמשחק יחזיק מקסימום חודש. עכשיו אני מרגישה בסיידר ולא זונה
 

yakovf2

New member
אני ממליץ על המשחק שיפתח

שוב ב-1 לספטמבר. וזה לא נכון שהוא היה כישלון,פשוט זה נפל על זמנים לא טובים,אם כל המבחנים של סוף שנה וכו'... וגם אנשים לא הביאו בחשבון שצריך לפעמים להגידש כשעתיים ביום למשחק. המשחק קצת רציני,אבל זה מה שעושה אותו כיף,לדעתי.
 

יעז

New member
זה משחק תחליף למשחק שייפתח בספטמבר

אז קדימה, תרשמו
 

יעז

New member
כל מי שנרשם-

הועלת רשימה של דמויות- תבדקו אם הדמות שלכם התקבלה. הקפצה סמויה
 

saaror

New member
כמו כן

כל אחד שנרשם מתחייב לשלוח 10 שקלים חדשים במטבעות של 10 או 5(לא שקלים) לפרטים בנושא התשלום נא לפנות למנהלת תודה מאגף הגבייה
 
למעלה