היי....

liran b

New member
מיכלי!! ../images/Emo24.gif

תאמת אני לא יודע מה להגיד לך!! אבל הסיפור שלך מאוד נגע בי.. ואני יודע שאני גרוע במצבים כאלה ושאני לא יודע מה להגיב אבל זה שאת סיפרת לי את זה ..(ואני לא יודע אם אני הייתי הידיד מרחוק) אבל אני תומך בך לאורך כך הדרך!!! ואם רק הייתי יכול לעזור לך בכל דרל הייתי עושה את זה!!!
ממני לירן.
 

הדרומית

New member
סיפרתי לך

אבל לא היית הידיד ההוא מרחוק. דיברתי על הידיד הכי טוב שלי שגר בעפולה, למרות שלא היה לו זמן אליי כשניסיתי לספר לו... אני עדיין אוהבת אותו. לך סיפרתי וציינתי את זה, שסיפרתי לאנשים מהפורום שלי. מה? גם אתה משתתף פה?
 

liran b

New member
מיכלי..

למזלי...(בלי לפגוע באף אחד) אני עדיין לא משתתף פה...(למה עדיין לא? כי מי יודע מה יקרה לי בעתיד...) ואני ידעתי שאת רשמתפ פה.. אז רציתי לראות מה רשמת. ואחרי שקראתי את זה הייתי חייב להגיב.. ואני עדיין מודה שאני גרוע בלהגיב...לכאלה דברים.
 

אלתית14

New member
מיכלי נשמה... תיכנסי

כמו שאני תמיד אומרת (ואת יודעת למה), כולם אומרים לי זה לא יקרה, אבל זה קורה, ועכשיו גם את יודעת את זה. ותגידי? הוא יודע שיש לך חבר? ותגידי לחבר שלך.. הוא בטוח יעזור לך, יתן לך כתף לבכות עליה.. אם יכולתי הייתי באה לבאר7 נותת לו מכות לילד הזה! אני שונאת ילדים כאלו שונאת בדםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
 

הדרומית

New member
איזה בובה את לילוש...

הוא יודע שיש לי חבר אבל זה לא ממש מעניין אותו כי אנשים כאלה הם פסיכופטים... ומה אכפת להם מה אני מרגישה ואם יש לי חבר בכלל? הקטע שאני לא יכולה לספר לגל (מי שלא יודע זה החבר שלי- אילתית פשוט מכירה אותי אז אני אדבר איתה בשמות) זה בגלל הסימן על הצוואר. תארי לך לחשוב מה זה שמישהו היה עם החברה שלך (ולא משנה אם זה בכוח או לא) במקומך? שמישהו אחר נגע בה? שמישהו אחר נישק אותה? ועוד לראות סימן? זה הכי קשה. חוץ מזה שגל מכיר את הבנאדם שפגע בי ככה, אז אני מפחדת שגל יפגע בו ואז גל יסתבך מבינה? כי הוא מסוגל לעשות את זה. ברגע שפוגעים בי, הוא מאבד את עצמו.
 

אלתית14

New member
תחשבי אם הוא יגלה אחרי זה

את כל הסיפור? הוא יותר יפגע שלא סיפרתי לו. אני לא יודעת מה להגיד לך,אבל תחשבי אם הוא יגלה...
 
דרומית..

ברוכה הבאה לפורום. אני ג´וני בוי.
קראתי את ההודעה שלך וכמו כן גם את התגובות.. ללא ספק עוררת המון רגשות והמון הזדהויות.. אני אישית עדיין נסער מההודעה ורוצה רק לחק אותך חיבוק מרגיע. אני שמח מאוד על כך שאת בחורה פתוחה ולא שומרת את הדברים בבטן. אני רואה את זה כזכות גדולה מהסיבה הפשוטה שאת לא מתמודדת לבד, וגם מהסיבה שאת לא שומרת דברים בבטן אלא משחררת קיטור שזה לכשעצמו חשוב מאוד מאוד. אני ממליץ לך בחום לספר לחבר שלך כי חיבוק כמו שהוא יכול לתת לך אף אחד לא יכול. את יכולה לשתף אותו להסביר לו שאת לא רוצה שהוא יפגע בבחור ההוא. אחד הדברים שהכי הכאיבו לי במקרה שלך הוא העניין שהבחור התוקף היה ידיד שלך ושכן שלך. זה החורה לי במיוחד מהסיבה שזה מערער לך את הרגשת הביטחון, ואני מקווה מאוד שהביטחון הזה יחזור לקדמותו. אין לי ספק שאנשי הפורום כאן יכולים לעזור לך המון ויתרה מכך אף ישמחו לעזור לך. את לא צריכה להתנצל על כך שאת לא מבינה בזה..ושאת לא יכולה לתמוך..כולם כאן מבינים את מצבך ויודעים כיצד את מרגישה....ואם למישהי/ו הייתה תרופת פלא לא היינו צריכים את הפורום הזה. את מוזמנת לדבר איתי בכל רגע שאת רוצה . הפרטים שלי מופיעים למעלה<דבר המנהל>. בנתיים שולח לך חיבוק גדול
ג´וני בוי.
 

הדרומית

New member
אתה ממש חמוד אתה יודע?

בחזרה. זה באמת הכי מכאיב לי שהבחור התוקף הוא שכן שלי הוא קרוב אליי מבחינה מאוד פיזית וקיללתי את היום הזה כי הוא חזר מהבסיס... מהחבר שלי החלטתי להתרחק עד שיעלמו לי הסימנים. זה יהיה קשה כי הוא מנסה לברר מה קורה לי כבר מאתמול אבל אני אשתדל אני לא יודעת איך לספר לו. להורים סיפרתי. הם היו בשוק. לא ידעו מה להגיד, מה לעשות. אמא הציעה לי לא לפנות למשטרה וכך גם שתי חברות. הן הכניסו לי ג´וק לראש שלא יאמינו לי, שהבחור שפגע בי יכול רק לפגוע בי שוב אם יעצרו אותו לחקירה בגללי. והאמת? אני כבר מפקפקת בעובדה שזו היתה תקיפה. אני לא שוכחת את המבט שלו, אני לא שוכחת את העיינים הגדולות והמוזרות שלו כשהוא הניח את היד שלו על הבטן שלי, כשהוא הגביר את המוזיקה ברכב שלו, אולי בשביל שלא ישמעו אותי צועקת... תמיד אהבתי את "הדג נחש" שזוהי להקה מאוד חביבה עליי. וביום ראשון נסעתי לטיול לירושלים... ושמו את הקלטת שלהם בטייפ של הנהג... והתחלתי לצרוח התחלתי לבכות ככה סתם ואנשים לא הבינו מה קרה לי. לא הבינו מה אוכל אותי. הוא גם לבש באותו לילה חולצה כחולה של הדמות המצויירת "טאז" וגם לי יש אחת כזו. והיום בערב כשפתחתי את הארון היא נפלה... והתחלתי לבכות וקרעתי את החולצה. פשוט להשמיד כל זכר. אמא דואגת שאני אכנס לדיכאון כי אני ילדה דיכאונית גם ככה. ומה שהכי מכאיב לי, זה שאין אף אחד שמבין אותי. אני מכירה כמה שעברו את זה גם, אבל הם משום מה לא קולעים למטרה, לא קולעים לרגשות שלי...
 
תודה..../images/Emo13.gif

אני ללא ספק יכול להבין את הפגיעה הקשה יותר בעקבות העובדה שהוא קרוב אלייך.. אבל אני ממש לא מסכים עם הקביעה שלא צריך להתלונן. אני חושב שחייב להתלונן, בגלל שהוא קרוב אלייך, בגלל שהוא מערער לך את הביטחון, בגלל שהוא יכול לצוץ כל שניה. ולא, אל תתני שיכניסו לך לראש שלא יאמינו לך..בנתיים כולם האמיו לך. <אני גם ממליץ שיצלמו אותך במקרה ותחליטי להגיש תביעה מתישהו> כן, זה כואב לשמוע שדברים כמו חולצה או שיר או להקה מזכירים לך מקרה כואב שכזה.. אבל עם הדברים האלו צריך להצמודד.. חייב להתמודד. ומותר לך לכעוס, ומותר לך לבכות, ומותר לך לשנוא אותו. אל תתכחשי לרגשות לך, ואל תנסי להכחיש מעצמך את מה שאת יודעת שקרה. אל תאמרי לעצמך"אולי זה לא קרה" כי את לא יכולה לשקר לעצמך.. ולא, אנשים לא תמיד יכולים להבין, או לא תמיד ריצים להבין. קשה לאנשים להתמודד עם מקרים קשים מהסוג הזה, באמת קשה. ולכן אני ממליץ לך לדבר עם אנשים שמקנים לך ביטחון ונותנים לך להרגיש טוב. כאן בשבילך. ג´וני בוי.
 

s.

New member
אוליי זה יעזור.....

אני מבינה אותך אותך באמת, גם אני וגם חברה שלי קורבנות של תקיפה מינית, אבל מה שאני הייתי צריכה לעבור זה תקיפה מינית כמעט כול יום או שבוע במשך כמה שנים אני לא אומרת שהמקרה שלך הוא יותר קל משלי, חס וחלילה... אבל מה שכן אני אומרת זה שהחלק הזה של החיים שלי נגמר ואני מדברת עליו וזוכרת ושומרת... (לא את הרגעים, על עצמי....) אבל אני מסרבת להניח לזה להשפיע עליי ועל החיים שלי אז אני ממשיכה הלאה... חברתי לא אותו הדבר היא יש לה עוד סיוטים בלילה והיא לא נותנת לאף אחד להתקרב אליה, כול אחת מתייחסת (לא מתייחסת, מתמודדת) עם זה בדרך אחרת אבל הכי חשוב זה שתתמודדי אחרת זה יבוא לך בבום מתישהו ועדיף עכשיו לתת לזה לעבור מעלייך ולחיות את חייך מאשר להיסגר כי את כ"כ צעירה ואת יודעת... לא כולם ככה ממש לא.. אבל אני יודעת שזה קשה - חזקי ואמצי.... אני איתך.
 
למעלה