היי->

היללי 2

New member
היי->

היום הוידיאו צא'ט של אגם????יששש אני מתה עליההה רק שמישהו יענה לי...
 
אוףף באסה כנסוו=[

אני לא יכולה לראות שום אירוחים ושום כלום ויש לי מדיה 10 אבל נגיד היום בערב אני יוכל דרך המדיה פלייר אבל זה מבאס שאי אפשר בכלל כי יש כאלה כמו מלי שלא ראיתי וזההה מישו יכול להגיד לי מה לעשות אם הוא יודע?????????????? תודה רבה למי שיעזור!!=] זה רק ישמח אותי יותרר... בייי ומחכה שתעזרו!!
 
כנסס אביחי!!

תראה בוא אני יסביר לך יותר בפירוט וברור בוא נגיד אתה נכנס לוואלה אתה יכול לראות שם כל מיני דברים וסרטונים שלהם אני לא....או נגיד אתה נכנס לאתר של אהבה מעבר לפינה בהתחלה באים לך הקטעי וידיאו ואתה רואה אותם אז אני לא יכולהה=[[...ונגיד אתה נכנס לאירוחים קודמים בתפוז אתה יכול ראות את מלי בפורום אקזיט,את מורן שתי האירוחים ואת אגם האירוח הקודם אתה יכולה לראותאבל אני לא לצעריי... ועכשו למה שהסברתי על המדיה תראה אני אם אני יכנס היום בערב דרך הפורום לראות את האירוח של אגם זה לא יעבודד לי אבל אם נגידד אני נכנסת דרך המדיה פלייר עם הקישור הזה שנתת רוב הסיכויים שזה יעבוד לי בד"כ זה כןן!! מקווה שהבנת ...=] ואם תוכל לעזור תגיד לי מה לעשות פליזזזז=] תודה רבה אם תעזור ובכלל למי שיעזור!!=] נ.ב.יש לי מדיה פלייר 10
 

אביחי 33

New member
אני לא כ"כ מבין בזה..

מה שאני כן יכול לומר לך.. שדרך הכתובת שנתתי את יכולה לצפות דרך המדייה פלייר. גמאני לא יכול לראות אירוחים דרך איפה שהם מביאיפ,רק במדייה פלייר. זה לא משנה האמת.
 
כנסוו...

לא עזרו לי שם מי יודע מה שאלתי שם ובמחשבים ובתמיכה בתפוז כמעט לא עזרוו....נתנו לי קישור איך לצפות באירוח רגיל בתפוז ואני יודעת איךך...
 
../images/Emo41.gifראיתי שכתבת

אבל אם אני לא טועה כתבת בפורום תפוז תמיכה בפורומים ואת צריכה בתפוז בלוג TV ואם הם לא עונו לך תשאלי עוד פעם או במסר..
 
למעלה