היי...

היי...

זה אולי שאלה שלא מתאימה לפורום הזה או שכן... אני בכל זאת אנסה... אני וחברה חושבות לנסוע לאוסטרליה שתינו חיילות משוחררות... רצינו לדעת איפה אפשר לברר יותר לעומק לגבי ויזה וכל הנלווים.... מישהו/י יכולים לעזור? תודה
 
את יכולה לברר בכל

משרד נסיעות ובשגרירות אבל תפסת אותי במוזה" אז אני אעזור לך כמעט כל אחד מקבל ויזה לאוסטרליה, זה לא בעייתי את ניגשת למשרד נסיעות או ישירות לשגרירות (עדיף דרך משרד נסיעות) עם הדרכון ותמונת פספורט עדכנית (לא במדים!), זה עולה לך בערך 300 שקלים, וזה לוקח עד שבוע את מקבלת ויזה רבת כניסות שהתוקף שלה הוא בד"כ 9 חודשים ומרגע שנכנסת מותר לך לשהות עד 6 חודשים באוסטרליה בכל כניסה לדוגמא: אם שהית באוסטרליה מס' חודשים, ואת רוצה לשהות שם יותר זמן, את צריכה לצאת מאוסטרליה, נניח לניו זילנד ולדאוג לחזור אליה כל עוד שתוקף האשרה לא פג, ואז מרגע הכניסה למעשה שוב מותר לך לשהות עד 6 חודשים... מקווה שעזרתי
 
למעלה