היי

היי

האמת,הייתם גדולים בהופעה כן אתם. דיי התרגשנו אבל היה עלכיפאק כמו שאומרים. אני יכול לספר לכם שמהיום השיר שלי בגלגלצ לפחות כמה פעמים ביום והקליפ משודר דיי הרבה. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שחושב שלא קיבל ממני יחס בתום ההופעה. באמת שניסיתי לתת תשומת לב לכולם וכשנכנסתי לואן הרגשתי כאילו שוחחתי עם כולכם. אם פיספסתי מישהי או מישהו איתכם הסליחה מת עליכם אני
 

GalushGalush

New member
../images/Emo79.gif פיטר, אתה ענקקקקקק../images/Emo70.gif

ההופעה הייתה פשוט מעולההההההההה
[אתה מוזמן לראות תמונות שצילמתי בשירשור של ההופעה
] אתה מלך
 

LittleKittie

New member
יאא..! פיטר =)

חח איזה מגניב.. אממ.. אני לא הייתי בהופעה הזאת.. אבל אני מקווה לבוא להופעה הבאה!
 

mayaShelef

New member
איזה חומד

תודה לך ולמוניקה סקס:] למה יהלי ושחר לא נכנסים לפה גם? הם קוראים פה בכלל?
 

מסטולית

New member
פיטר ../images/Emo99.gif

אין, אין עלייך אין לך מושג איך עשית אותי מאושרת בהופעה.. תודה תודה תודה
ותחזרו להופיע באיזור :]
 

mta16

New member
פיטר!

יהלי , אלדד ושחר (אם הם גם יקראו את זה...) רק רציתי להגיד לכם ת-ו-ד-ה !!! חיכיתי להופעה הזאת שנה שלמה והיו לי הרבה ציפיות ועניתם על כולן! עשיתם לי את היום ! פיטר שיהיה לך המון הצלחה עם הדיסק (אל תשכח להודיע כאן כשהוא יצא) ...
 
למעלה