peter זה אני
New member
היי
האמת,הייתם גדולים בהופעה כן אתם. דיי התרגשנו אבל היה עלכיפאק כמו שאומרים. אני יכול לספר לכם שמהיום השיר שלי בגלגלצ לפחות כמה פעמים ביום והקליפ משודר דיי הרבה. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שחושב שלא קיבל ממני יחס בתום ההופעה. באמת שניסיתי לתת תשומת לב לכולם וכשנכנסתי לואן הרגשתי כאילו שוחחתי עם כולכם. אם פיספסתי מישהי או מישהו איתכם הסליחה מת עליכם אני
האמת,הייתם גדולים בהופעה כן אתם. דיי התרגשנו אבל היה עלכיפאק כמו שאומרים. אני יכול לספר לכם שמהיום השיר שלי בגלגלצ לפחות כמה פעמים ביום והקליפ משודר דיי הרבה. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שחושב שלא קיבל ממני יחס בתום ההופעה. באמת שניסיתי לתת תשומת לב לכולם וכשנכנסתי לואן הרגשתי כאילו שוחחתי עם כולכם. אם פיספסתי מישהי או מישהו איתכם הסליחה מת עליכם אני