ברוך הבא שש אלינו למשפחה ../images/Emo10.gif
איך זה? טוב בא לי האמת להגיב קצת שונה. הגעת למשפחת סהר, זו משפחה כמו בספרי הילדים שהיינו קטנים וההורים הקריאו לנו סיפור לפני השינה.(לא לי אבל בסרטים ראיתי). היו היה לפני כמה חודשים, ברשת עבותה סבוכה בצטים ופורומים. היה זה בפברואר 2001, הוקמה לה פינה חמה ללב ולנשמה. ההורים הסהרים מלטפים, ומחבקים, תומכים, ומקשיבים, אוהבים, ומכוונים ולאט לאט המשפחה שלהם גדלה למשפחה מרובת ילדים. הילדים, הם בכל מיני גילאים, מעשר ועד שלושים פלוס ,ויש גם מבוגרים יותר, שבעיקר תומכים ומחבקים,וכולם אוהבים לבוא למשפחה, ולחלוק איתה יום טוב של שמחה, או יום קשה של עצב ורע בנשמה. הילדים הוירטואלים, חלקם הפכו לחברים טובים גם בחיים הריאלים, אפילו חתונה של טיפטיפ וטיפטיפון עוד תהיה בהמשך, וכולנו כאן מפרגנים.
(זוג קטקטים שתכירי בעתיד) אנחנו תמיד אוהבים לקבל ילדים חדשים למשפחה, לתמוך להקשיב ולתת אהבה. את מוזמנת לספר מה שהנשמה והלב שלך רוצים, ואני מכאן שולחת לך אהבה וחיבוקים. אז מצטרפת אלינו? רוצה לשתף אותנו עכשיו מי את? והאם זה עוזר? הממ.... אחרי כמה ימים , שבועות, חודשים באוירת המשפחה המיוחדת, כבר תדעי לבד את התשובה. ברוך הבא הביתה באהבה מרחל-נשמה