היי .....

Swicca

New member
היי .....

....יש חלומות שאומרים שהם נבואיים ומתרחשים או למשל חלומות שמראים לנו מה מתרחש בפנים .... מה לדעתכם החלומות שלכם אומרים לכם??? ובכלל האם זה באמת נכון או שזה סתם תירוץ שאנחנו מביאים לעצמנו בשביל לנסות להבין את תפקידם של החלומות שלנו, מה אתם חושבים על כל זה??? (אישית אני מאמין בכל אותם דברים בקשר לחלומות ושהם עוזרים לנו יותר להבין את עצמנו , בכל מקרה רק רציתי לשמוע מה אתם חושבים
... וכמובן לפתוח דיון חדש חחחח שיהיה על מה לדבר) אור ואהבה ,שימי.
 

shining moon

New member
אוקי אני מאמינה...

בזה שחלומות מספרים לנו על עצמנו מכיוון שהם מגיעים מהתת מודע שלנו ובגלל זה הם יודעים עלינו הכי הרבה וכל הדברים שהמודע שלנו שכח כביכול ובקשר לחלומות הנבואיים גם בזה אני מאמינה מאותה הסיבה אנחנו מרגישים שמשהו עומד לקרות אבל אנחנו מדחיקים את זה בגלל שזה לא הכי הגיוני לבוא ולהגיד אני מרגישה שיפלו טילים או משו כזה וגם אם אומרים אז תמיד יש חלק מסוים שאנחנו מדחיקים למשל איך אני רואה דברים ,איך אני חושבת שדברים צריכים להיראות לדעתי אפשר להאמין לחלומות נבואיים בלל שכל עוד זה חלום שלך אז בגלל שהוא בא מהתת מודע אין שום סיכוי שהוא יהיה כדי לשחק אותה או כדי להראות ש"אני יודע הכול" אלא הוא בא מתוך כוונה אמיתית וטהורה שאנו אומרים לעצמו ובלי כל השטויות של החברה מסביב טוב אני יפסיק כאן כי אני מתחילה לחזור על עצמי מקווה שהבהרתי את הנקודה
 

shining moon

New member
אוף אז סתם כתבתי ....לא נורא אתם

תקראו בשביל שאני ירגיש טוב עם עצמי נכון?
 

jbu

New member
אני כבר קראתי ../images/Emo140.gif

וזה סוג אחת של חלומות חלומות כאלה אני עושה כשאני עושה מדיטציה וסוגר את העניים, זה חלק מהאימון המאגי שלי.
 

Swicca

New member
אמממ.....

.... קראתי את מה שכתבת shining moon
אל תדאגי .... !!!(אני בטוח שגם אחרים יקראו ...חחחח טוב לפחות נדמה לי שכן) אור ואהבה ,שימי.
 

shining moon

New member
תודה../images/Emo9.gif

עכשיו גרמתם לי להרגיש, לא סתם
וסתם לידע כללי קוראים לי ליבי
 
למעלה