היי
אז ככה, יש לי ידידה טובה מאוד. אנחנו מכירים כבר איזה 10 שנים. בזמן האחרון התחלנו עם הנשיקות שלום האלה כל פעם שנפגשים והשבוע קרו כמה פעמים שהיא באה אליי בבי"ס ואומרת "היי תביא לי חיבוק" ואנחנו מתחבקים להרבה זמן. אני יודע שהיא קצת דלוקה עליי. העניין הוא שאני מתייחס אליה בתור חברה טובה. אני לא יודע אם יש לי רגשות אהבה אליה. אני מרגיש שיש לה אולי אליי, ואולי היא רוצה להיות חברה שלי, אבל היא דיי שקועה בלימודים ואני לא יודע מה מעניין אותה חוץ מטלנובלות. אם אנחנו מתעניינים באותם דברים. אני טיפוס כזה שאוהב לדבר על החיים ככה בטלפון אל תוך הלילה. לא יודע אם היא בקטע, אולי היא תשתעמם במהירות אם נהפוך לחברים וככה ניפרד ולא נהיה ידידים טובים כמו עכשיו. מה לעשות?!
אז ככה, יש לי ידידה טובה מאוד. אנחנו מכירים כבר איזה 10 שנים. בזמן האחרון התחלנו עם הנשיקות שלום האלה כל פעם שנפגשים והשבוע קרו כמה פעמים שהיא באה אליי בבי"ס ואומרת "היי תביא לי חיבוק" ואנחנו מתחבקים להרבה זמן. אני יודע שהיא קצת דלוקה עליי. העניין הוא שאני מתייחס אליה בתור חברה טובה. אני לא יודע אם יש לי רגשות אהבה אליה. אני מרגיש שיש לה אולי אליי, ואולי היא רוצה להיות חברה שלי, אבל היא דיי שקועה בלימודים ואני לא יודע מה מעניין אותה חוץ מטלנובלות. אם אנחנו מתעניינים באותם דברים. אני טיפוס כזה שאוהב לדבר על החיים ככה בטלפון אל תוך הלילה. לא יודע אם היא בקטע, אולי היא תשתעמם במהירות אם נהפוך לחברים וככה ניפרד ולא נהיה ידידים טובים כמו עכשיו. מה לעשות?!