היי

סליידר

New member
היי

אז ככה, יש לי ידידה טובה מאוד. אנחנו מכירים כבר איזה 10 שנים. בזמן האחרון התחלנו עם הנשיקות שלום האלה כל פעם שנפגשים והשבוע קרו כמה פעמים שהיא באה אליי בבי"ס ואומרת "היי תביא לי חיבוק" ואנחנו מתחבקים להרבה זמן. אני יודע שהיא קצת דלוקה עליי. העניין הוא שאני מתייחס אליה בתור חברה טובה. אני לא יודע אם יש לי רגשות אהבה אליה. אני מרגיש שיש לה אולי אליי, ואולי היא רוצה להיות חברה שלי, אבל היא דיי שקועה בלימודים ואני לא יודע מה מעניין אותה חוץ מטלנובלות. אם אנחנו מתעניינים באותם דברים. אני טיפוס כזה שאוהב לדבר על החיים ככה בטלפון אל תוך הלילה. לא יודע אם היא בקטע, אולי היא תשתעמם במהירות אם נהפוך לחברים וככה ניפרד ולא נהיה ידידים טובים כמו עכשיו. מה לעשות?!
 

BloodyRose

New member
לא הבנתי משהו

אתה רוצה להיות חבר שלה או לא? ואם אתם ידידים כ"כ טובים, אתה לא אמור לדעת עליה *קצת* יותר מזה שהיא אוהבת טלנובלות?
 

סליידר

New member
זהו שאני לא יודע אם אני רוצה

אני רוצה שתהיה לי חברה שאני יוכל לדבר איתה, לאהוב אותה, שיהיה לנו הרבה על מה לדבר. העניין הוא שאני לא יודע ספציפית אם יש לי על מה לדבר איתה. כאילו אני לא חושב שהיא אוהבת עוד דברים חוץ מטלנובלות, מייקל אואן וכאלה. היא טיפוס שמשקיע הרבה זמן בלימודים, אני לא יודע אם היא מוצאת זמן לעשות דברים אחרים. כאילו אני מתכוון למישהי שיהיה אפשר לדבר איתה לתוך הלילה שעות. איך לגלות אם היא בקטע?
 

BloodyRose

New member
אם אתה רוצה חברה

תחפש חברה. אל תהפוך מישהי, שאתם מסתדרים בצורה מצויינת בתור ידידים, לחברה, שאתה בכלל לא יודע אם אתה רוצה אותה בתור אחת כזו. תישארו ידידים, אל תציע לקדם את זה לשום מקום, כי אתה בכלל לא יודע אם אתה רוצה שזה יקרה, ומתישהו תפגוש מישהי שכן תהנה לנהל שיחות ארוכות לתוך הלילה (כמו רוב הבנות...).
 

Nשמה

New member
הקטע פה הוא...

שהבנאדם פשוט לא יודע מה הוא רוצה ממנה... הוא לא יודע מה הוא מריגש כלפיה... אז אם היא רוצה להיות איתו... אז שיגיד לה שהוא לא בקטע בלי יותר מדיי עניינים... אני לא חושבת שזה אמור להרוס את הידידות שלכם... אם אתה לא יודע אם היא אוהבת לדבר בטלפון אל תוך הלילה למה שלא תנסה?? תתקשר אליה... ואני מבינה את הקטע שאתה פוחד לאבד ידידה.. אבל ככה זה בחיים...
 

סליידר

New member
זה רעיון טוב, אולי אני באמת ינסה

פשוט אני מפחד שאם יהיה קטע כזה שפשוט לא יהיה כבר מה להגיד שזה יגמר תוך 5 דקות כזה. אבל אני ינסה. כמו שראיתי מההודעות האחרות, אין מה להפסיד. אני יפסיד אם אני לא ינסה
 

Nשמה

New member
לך על זהההה

תתקשר אליה ואם יהיה כזה קטע שלא יהיה מה להגיד, אז תמצא תירוץ שאתה חייב לנתק את השיחה... אחרי זה כבר תחליט בעצמך אם אתה רוצה אותה...
 
למעלה