היי
אני מסיימת תואר במדעי ההתנהגות עוד כמה חודשים. אני רוצה להיות פסיכותרפיסטית וראיתי שהמקצוע הזה דורש תואר שני (וממש אין לי כוח לעשות תואר שני בפסיכולוגיה שנמשך 4 שנים ודורש המון או בלקויות למידה שזה לא מעניין אותי). יש למישהו הצעה אחרת בשבילי כדי לעקוף את העניין?
ראיתי שיש קורסים של שנה אבל לא יודעת עד כמה זה יהיה רלוונטי אליי כדי שבאמת אוכל לטפל אחרי השנה הזאת.
למישהו יש הצעה אחרת?רעיון אחר?
אני מסיימת תואר במדעי ההתנהגות עוד כמה חודשים. אני רוצה להיות פסיכותרפיסטית וראיתי שהמקצוע הזה דורש תואר שני (וממש אין לי כוח לעשות תואר שני בפסיכולוגיה שנמשך 4 שנים ודורש המון או בלקויות למידה שזה לא מעניין אותי). יש למישהו הצעה אחרת בשבילי כדי לעקוף את העניין?
ראיתי שיש קורסים של שנה אבל לא יודעת עד כמה זה יהיה רלוונטי אליי כדי שבאמת אוכל לטפל אחרי השנה הזאת.
למישהו יש הצעה אחרת?רעיון אחר?