היי

היי

היי אנשים....
אני הילה אחות של סמדר, למי שמכיר...
החלטתי להצטרף לפורום לפני עולמות

אני פוטריסטית בנשמה (תודה סמדר...)
וזהו. חח
 

anna the best

New member
ברוכה הבאה!!!!

אני אנה, ואני בדרום אמריקה. אני לחוצה עכשו, אז אני מעבירה את הזמן הפורום
 

OKDeSign

New member
ברוכה הבאה!

אני אור, את מומזנת להתוודע לתקנון ולאנשים ולהישאר כי זה הפורום הכי מגניב בעולם!!!!11111

סתם, אבל זה נכון, אנחנו אחלה ^_^
 
ברוכה הבאה!!!

אני ספיר ואני חושבת שמגיע לאחותך חיבוק, ואכן- אחלה רעיון להצטרף לפני עולמות!!

ו...בפעם האחרונה:
אני אחת המנהלות של הקרקס המקפץ הזה, בכל בעיה או הצקה (וגם במקרה שאחותך מעצבנת אותך) מסר למנהלים ואנחנו מיד כאן לשירותך!
 

meli99

New member
ברוכה הבאה

אני לילך ואני הישישה השניה.

לפעמים אני פה ולרוב לא אבל כיף פה ממש!
 
למעלה