half blood lally
New member
היי
היי אנשים....
אני הילה אחות של סמדר, למי שמכיר...
החלטתי להצטרף לפורום לפני עולמות
אני פוטריסטית בנשמה (תודה סמדר...)
וזהו. חח
היי אנשים....
אני הילה אחות של סמדר, למי שמכיר...
החלטתי להצטרף לפורום לפני עולמות
אני פוטריסטית בנשמה (תודה סמדר...)
וזהו. חח