שאלה קצת מוזרה לגילך
אך בכל זאת - היי
נחמדה ,טבעית וזורמת .לא צריך להביא מתנות ,זו היכרות ראשונה. תראייני את חברך מראש שיספר לך קצת איזה טיפוסים הם,האם צריכים להיות זהירים לגבי נושא מסוים שלא
להעלותו בשיחה עימם,האם יש לו אחים/יות נוספים וגילם...
בנוסף ,חישבי מראש עד כמה את רוצה להיחשף בפניהם וכיצד תציגי את עצמך ופועלך בצורה חיובית ומרשימה.
חשוב מאוד שלא יצוצו פתאום ויכוחים או אי הסכמות בינך לבין חברך בפגישה.אם שם יהיו אי נעימויות כל שהן - אל תתערבי כלל.
עכשיו את מצויידת כהלכה