היי....

היי....

אני לא מומחית באיפור, אבל יש לי קצת מושג... בכל אופן, רציתי לשאול: איזה סוג פודרה עדיף יותר? קשה או אבקה? תודה, מיקי.
 
מיקי.......

עדיף להשתמש בפודרה אבקה... כך שמים מעט וכמו שצריך... אבל הקשה טובה ליציאה עצמה... כלומר לרענון של האיפור במידה ואת לא לוקחת איתך את הפודרה באבקה!!
 
תיראי מיקי

כל פודרה מתאימה לתנאים אחרים, הפודרה האבקה את יכולה להשתמש בה ליום יום והפודרה הקשה שהיא נקראת דחוסה מתאימה יותר לערב או לארועים, מסיבות וכאלה... מה שעדיף זה מה שיותר נוח לך להשתמש בו ומה שאת חושבת שאת יותר אוהבת לטעמך.
 
למעלה