מיקימיקימיקי
New member
היי....
אני לא מומחית באיפור, אבל יש לי קצת מושג... בכל אופן, רציתי לשאול: איזה סוג פודרה עדיף יותר? קשה או אבקה? תודה, מיקי.
אני לא מומחית באיפור, אבל יש לי קצת מושג... בכל אופן, רציתי לשאול: איזה סוג פודרה עדיף יותר? קשה או אבקה? תודה, מיקי.