היי!
אני לא מבינה איך רק עכשיו גיליתי את הפורום הזה...
בקיצוררר...אני אוהבת לנסות דברים חדשים בציפורניים ולאחרונה אפילו מאוד השתפרתי במריחת לק על יד ימין, אפילו הצלחתי לעשות פרנץ' סביר!! נתקלתי במדריך הזה ביוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=e2lnIuLDwRs שיטה אחת המגניבות יש לציין!!! ניסיתי ויצא ממש חמוד, כמובן שבפעמים הראשונות זה לא יצא טוב
אבל כשהצלחתי ממש אהבתי סתם רציתי לשתף אתכן, ואני בהחלט אמשיך לעקוב אחרי הפורום!
אני לא מבינה איך רק עכשיו גיליתי את הפורום הזה...