היי!

oFka7

New member
היי!

אני לא מבינה איך רק עכשיו גיליתי את הפורום הזה...
בקיצוררר...אני אוהבת לנסות דברים חדשים בציפורניים ולאחרונה אפילו מאוד השתפרתי במריחת לק על יד ימין, אפילו הצלחתי לעשות פרנץ' סביר!! נתקלתי במדריך הזה ביוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=e2lnIuLDwRs שיטה אחת המגניבות יש לציין!!! ניסיתי ויצא ממש חמוד, כמובן שבפעמים הראשונות זה לא יצא טוב
אבל כשהצלחתי ממש אהבתי סתם רציתי לשתף אתכן, ואני בהחלט אמשיך לעקוב אחרי הפורום!
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

גם אני הייתי ככה פעם ראשונה שמצאתי את הפורום "איך לעזאזל לא ידעתי על קיומו קודם?!?! "
בכל אופן, תמיד יש בעיות עם היד הנגדית בהתחלה אבל זה מסתדר. Practice makes perfect! התמכרות נעימה.
 
למעלה