ממליץ לך קודם כל לשאול בפורומים רפואיים,שם
תקבל תשובה רפואית מבעל מקצוע - רופא :קרדיולוג,לגבי ליבך,גניקולוג ואורולוג,לגבי מצבכם ההפרייתי.עליכם להיבדק במידה ולא עשיתם זאת עד עכשיו כדי לאבחן היכן טמון קושי הכניסה להריון ומדוע.לפי התוצאות, יוכלו לייעץ לכם מה לעשות בעניין.מעבר לכך,עליך לקבל תשובות לגבי ליבך ומוחך והאקט המיני...,וגם לבדוק האם כעת זה בכלל הזמן לכניסה להריון מבחינתך ועתידך הרפואי.הנושא רציני מידיי ומורכב מהרבה תת נושאים כדי להסתפק בתשובות בפורום זה.בהצלחה.