הוא נקנה בסין... אני מאמינה שהוא פתוח כי הוא קורא את כרטיס של אורנג'... אני מכניסה את הסים של הפלאפון ואז הוא לא מראה לי אות.. מה שמוזר שהוא מראה לי מספר טלפון אחד מוכר וכשאני מנסה להתקשר הוא רושם "שיחות חירום בלבד" וגם אי אפשר להתקשר אליי...או לראות רשימה של אנשי קשר...בצד של הטלפון איפה שמראה סוללה יש איקס אדום כזה...
והוא קורא אותו האם למעלה מצד שמאל את רואה את כתוב 3G או עיגול קטן? כי אם זה עגול קטן אין קליטת דור 3 ורשת פלאפון עובדת רק על דור 3. בנוסף, איך את יודעת שזה אייפון אמיתי ולא חיקוי? האם חיברת אותו לאייטיונס?