היי!! its my life

LIRONSH100

New member
ברור...

יש את זה בדיסק - This left feels right ואת נשארת? כי אם כן אז- ברוכה הבאה ותציגי את עצמך..
 

מיכל 87

New member
תודה!

את השם ואת הגיל אתם יודעים לפי הניק ניים.. ואני מהמרכז...
 

מיכל 87

New member
** הגיל הוא לא 87.. זאת השנת לידה

הרבה מתבלבלים (לא יודעת איך זה קורה..)
 

LIRONSH100

New member
אז ברוכה הבאה ו...

ברוכה הבאה למשפחת בון ג'ובי, אני לירון,18, ואת מוזמנת לקרוא את הפינות, שהן בערך עיקר הפורום... אה וממתי את אוהבת את בונג'? ואייך הגעת לכאן? ואם יש לך שיר שהוא אהוב ביותר? ואיזה דיסיקים יש לך (אם יש לך...) וטוב אני ישאיר לשאר הבנות לשאול.. אה ומה המסנ' שלך- נירא לי שלכולנו יש פה את המסנ' של כולם.. (באמת לירון אין לנו את שלך ולאיפה נעלמת?)
 

nogao10

New member
ברור.... אם את צריכה את זה

אם את צריכה את זה אז תשלחי לי במסרים את האי מייל שלך..... אם תעשי את זה עד יום ראשון מבטיחה לענות תוך כמה שעות
 

מיכל 87

New member
איזה שירים מדהימים שלחת לי! תודה

אם יש לך עוד גרסאות אחרות לשירים שלהם אני אשמח לקבל : )
 
למעלה