אז ברוכה הבאה ו...
ברוכה הבאה למשפחת בון ג'ובי, אני לירון,18, ואת מוזמנת לקרוא את הפינות, שהן בערך עיקר הפורום... אה וממתי את אוהבת את בונג'? ואייך הגעת לכאן? ואם יש לך שיר שהוא אהוב ביותר? ואיזה דיסיקים יש לך (אם יש לך...) וטוב אני ישאיר לשאר הבנות לשאול.. אה ומה המסנ' שלך- נירא לי שלכולנו יש פה את המסנ' של כולם.. (באמת לירון אין לנו את שלך ולאיפה נעלמת?)