יאיר הפדוואן
New member
היי../images/Emo98.gif../images/Emo11.gif
היי סליחה שלא כתבתי המון זמן אבל המחשב שלי היחלית להיתפגר ולכן אני כותב מהמחשב של אמא שלי כמו פעם הראשונה שכתבתי לכם פו!!!! מה חדש? מי היצטרף? מי פרש???(אים פרשו) האים יש גילויים חדשים של "מלחמת הכוכבים"???? אתר אם מישחקי מלחמת הכוכבים www. cartoonnetwork.com אין לי יותר מקום כדי להשביר אני ימשחיך בהודעה אחרת...
היי סליחה שלא כתבתי המון זמן אבל המחשב שלי היחלית להיתפגר ולכן אני כותב מהמחשב של אמא שלי כמו פעם הראשונה שכתבתי לכם פו!!!! מה חדש? מי היצטרף? מי פרש???(אים פרשו) האים יש גילויים חדשים של "מלחמת הכוכבים"???? אתר אם מישחקי מלחמת הכוכבים www. cartoonnetwork.com אין לי יותר מקום כדי להשביר אני ימשחיך בהודעה אחרת...