היי

היי../images/Emo98.gif../images/Emo11.gif

היי סליחה שלא כתבתי המון זמן אבל המחשב שלי היחלית להיתפגר ולכן אני כותב מהמחשב של אמא שלי כמו פעם הראשונה שכתבתי לכם פו!!!! מה חדש? מי היצטרף? מי פרש???(אים פרשו) האים יש גילויים חדשים של "מלחמת הכוכבים"???? אתר אם מישחקי מלחמת הכוכבים www. cartoonnetwork.com אין לי יותר מקום כדי להשביר אני ימשחיך בהודעה אחרת...
 
............המשך../images/Emo91.gif../images/Emo11.gif../images/Emo151.gif

אתה ניכנס לאתר ולוחץ על מישחקים (הכול באנגלית) בצד כתוב מישחקים ישנים[באנגלית] תדפדף /תדפדפי אד שתימצאו. אחלה מישחק /מישחקים כי יש שמה אוד המון מישחקים הערה:בהתחלה אתה יחול ליבחור בין סית' לג'דיי עדיף ג'דיי
 
למעלה