היי

אiסי

New member
ברוך הבא ../images/Emo39.gif

מוזמן להצטרף אלינו. ואולי תספר קצת על עצמך?
 

ripeness

New member
תודה...

לכל המברכים. אני גם משפחה "חדורית", אםגרושים+ נכנסים לקטגוריה הזאת. גרוש כשלוש שנים, שני ילדים מקסימים בגיל היסודי, מנסה לתמרן בשדות הרגשיים בין הקיצוניות של ה"לבד" הפראי שהשתחרר פתאום אחרי עשר שנות נישואים, לבין היותי אבא אחראי (מנסה בכל אופן) לשני זאטוטים רגשנים ורגישים, ובעיקר בוגרים, ששום דבר לא חומק מעיניהם ואזניהם. איך ליישב את הפער? אני עוד בהתלמדות. כשאגלה את התשובה, אם בכלל יש, אשמח לספר לכולם. בינתים, ממשיך לשמוח עם הזריחה (כן, אני באמת! קם בזריחה) ולהתרגש בשקיעה. ומה שלומכם?
 
למעלה