נסיכת הזהב
New member
היי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
קוראים לי שיר אני בת 11 וחצי (עוד חודש 12
) ו... אני חדשה
גלשתי קצת בפורום שלכם ורציתי להגיד שהעוגות שלכם ממש יפות
ופשוט נהייתי רעבה
מקווה להשתלב נשיקות
שיר
קוראים לי שיר אני בת 11 וחצי (עוד חודש 12