היי

היי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

קוראים לי שיר אני בת 11 וחצי (עוד חודש 12
) ו... אני חדשה
גלשתי קצת בפורום שלכם ורציתי להגיד שהעוגות שלכם ממש יפות
ופשוט נהייתי רעבה
מקווה להשתלב נשיקות
שיר
 

shokko

New member
ברוכה הבאה! איזה אתר מתוק! ובראוני

כנסי לאתר - תחת "דוליז" אולי תמצאי איור שיתאים לעוגה שלך
!
 
למעלה