princess black
New member
היי ../images/Emo189.gif
אני וכמה חברים מעוניינים להגיע ל- royal championship בשפילד ב-21 באפריל. ורצינו לברר אם מישהו יודע משהו על איך משיגים כרטיסים ל-22-23 כי אז רוני אוסליבן אמור להתחרות נגד דינג וזו בעצם הסיבה העיקרית שרצינו ללכת. הבעיה שהבנו שהכרטיסים נגמרו.. אז אם מישהו יודע על איזו דרך לעזור לנו נשמח. תודה!
אני וכמה חברים מעוניינים להגיע ל- royal championship בשפילד ב-21 באפריל. ורצינו לברר אם מישהו יודע משהו על איך משיגים כרטיסים ל-22-23 כי אז רוני אוסליבן אמור להתחרות נגד דינג וזו בעצם הסיבה העיקרית שרצינו ללכת. הבעיה שהבנו שהכרטיסים נגמרו.. אז אם מישהו יודע על איזו דרך לעזור לנו נשמח. תודה!