היי ../images/Emo13.gif חדש כאן
ויש לי מספר שאלות..בD&D ו AD&D כבר שנים לא יצא לי לשחק (מאז תקופת הבית ספר )אך בגירסאות המחשב אני משחק דיי הרבה.. האם מישהוא מכיר משחק מעניין במחשב לא בהכרח חדש?כי העבודה לא כל כך מאפשרת לי לחזור אל הפורמט האידיאלי של קבוצה ושליט מבוך.. אשמח לשמוע הצעות מנסיונכם האישי
ויש לי מספר שאלות..בD&D ו AD&D כבר שנים לא יצא לי לשחק (מאז תקופת הבית ספר )אך בגירסאות המחשב אני משחק דיי הרבה.. האם מישהוא מכיר משחק מעניין במחשב לא בהכרח חדש?כי העבודה לא כל כך מאפשרת לי לחזור אל הפורמט האידיאלי של קבוצה ושליט מבוך.. אשמח לשמוע הצעות מנסיונכם האישי