היי
חדש כאן

Wolfinix

New member
היי ../images/Emo13.gif חדש כאן

ויש לי מספר שאלות..בD&D ו AD&D כבר שנים לא יצא לי לשחק (מאז תקופת הבית ספר )אך בגירסאות המחשב אני משחק דיי הרבה.. האם מישהוא מכיר משחק מעניין במחשב לא בהכרח חדש?כי העבודה לא כל כך מאפשרת לי לחזור אל הפורמט האידיאלי של קבוצה ושליט מבוך.. אשמח לשמוע הצעות מנסיונכם האישי
 

t3h d00d

New member
יש המון

icewind dale 1/2, baldurs gate 1/2 + expansion, neverwinter nights + 2 expansions. d&d online is supposed to come out too.
 

Wolfinix

New member
חוץ מבולדרס וזה שעומד לצאת

שיחקתי בכולם..בולדרס אישית לא כל כך אהבתי..לא התחברתי אליו לצערי כי שמעתי עליו רק טובות...
 

Nihau

New member
baldur`s gate: dark alliance 1+2

playstation rulez!!!!!1 שני שחקנים משחקים ביחד (לא אחד נגד השני לשם שינוי)
 

DDN

New member
ברוך הבא לפורום!

לא משחק מ"ת במחשב. זה פשוט לא אותו הדבר. . . . מה שכן, הייתי ממליץ על סדרת QUEST FOR GLORY הזכורה לטוב.
 

Wolfinix

New member
כן אכן סידרה דגולה!!

כבר שיחקתי בה..אך איזו תקופה
יש עוד רעיונות בסגנון?
 

DDN

New member
2 יוצא מחודש בקרוב ../images/Emo13.gif

אבל בסגנון? לא. לצערי סיירה כבר לא מוציאים קווסטים. כל משחקי המחשב שנתקלתי בהם ומתיימרים להיות משחקי תפקידים הם פשוט H&S
 

Wolfinix

New member
תזכיר לי מזה H&S בור ועם הארץ

שכמותי
וכן כבר הרבה זמן שלא ראיתי קווסט בסגנון ברמה כזו
בגלל זה גם הפסקתי עם קווסתים בכללי
(ו כי נטיתי יותר לאקשן
) ויוצא מחודש..מה זאת אומרת מחודש?סאונד וגרפיקה?או גם תוכן?
 

JuffoWup

New member
האמת ששיחקתי בכמה קווסטים טובים

וחדשים יחסית: The Longest Journey לדוג'
 

DDN

New member
H&S זה ר"ת של "HACK AND SLASH"

או בעברית "חתוכ'תם וחסל'תם" וכן, הוא יוצא מחודש עם סאונד (פסקול כבר קיים להורדה מאתר QUESTSTUDIOS), גרפיקה וגם עוד תוכן.
 

רמץ

New member
Vampire: The Masquerade

כרגיל אמליץ על ADOM - Ancient Domains of Mystery שאפשר להוריד בחינם באתר הזה. המשחק הוא בגרפיקת ASCII וחסר Sound לחלוטין (למעט צפצוף PC כשהדמות שלך גוססת) אבל הוא בכנות מוחלטת אחד ממשחקי התפקידים המעולים (והשובים) ביותר ששיחקתי בהם. מומלץ בחום
עוד משחק ממש טוב ששיחקתי הוא The Summoning II שאפשר להוריד בחינם באתר Home of the Underdogs. משחק ארוך ומהנה עם עלילה מרתקת. עוד משחקים: יש את החדש: VTM - BloodLines שעוד לא יצא לי לשחק אבל קיבל ביקורות טובות ויש את הישן: VTM - Redemption שקניתי ב-50 ש"ח בחנות צעצועים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה - שהוא ממש אחלה משחק - אם כי אולי עם דגש חזק מדי על הלוחמה יחסית למשחק התפקידים (לא חמור כמו Diablo אבל גם לא רחוק כ"כ).
 

Nihau

New member
don't say that evil name again!

I must not play ADOM. ADOM is the mind-killer. ADOM is the little-death that brings total obliteration. I will face my need to play ADOM. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the ADOM has gone there will be nothing. Only I will remain Amen
 
למעלה