היי שלומי long time no see

nivsh

New member
היי שלומי long time no see

איזה הפתעה נעימה הייתה לי כשנכנסתי ל"מחסן שלך" הוא כבר לא מחסן אלא מלון 5 כוכבים...... לשאלתי הורדתי מחדש את infanview ואני לא זוכרתאיך הופכים בעזרתו קבצים ל jpg אני זוכרת שעשיתי זאת בלחיצה וחצי על תפריט כל שהוא ואני לא מוצאת את התפריט כמובן שאני יודעת לשמור כל תמונה ותמונה אבל אני מעוניינת לשנות מספר גדול של תמונות יחד מידית כמו שעשיתי בעבר תודה.....מראש טלי. אם איני טועה אפגש עם ספי ביום ראשון... מסור לה ד"ש
 

שלומי

New member
טלי יקירתי ../images/Emo24.gif../images/Emo39.gif

חסרת לנו! מה שלומך? ספי מוסרת ד"ש חמה. ^*^*^*^*^*^*^*^*^**^*^*^*^*^*^*^*^*^ יש לאירפן תוסף ש"מתלבש" על המעטפת של מערכת ההפעלה...יעני על תפריט ה"קליק הימני". אני מצרף את הקישור לתוכנה.
 
למעלה