היי שלומי long time no see
איזה הפתעה נעימה הייתה לי כשנכנסתי ל"מחסן שלך" הוא כבר לא מחסן אלא מלון 5 כוכבים...... לשאלתי הורדתי מחדש את infanview ואני לא זוכרתאיך הופכים בעזרתו קבצים ל jpg אני זוכרת שעשיתי זאת בלחיצה וחצי על תפריט כל שהוא ואני לא מוצאת את התפריט כמובן שאני יודעת לשמור כל תמונה ותמונה אבל אני מעוניינת לשנות מספר גדול של תמונות יחד מידית כמו שעשיתי בעבר תודה.....מראש טלי. אם איני טועה אפגש עם ספי ביום ראשון... מסור לה ד"ש
איזה הפתעה נעימה הייתה לי כשנכנסתי ל"מחסן שלך" הוא כבר לא מחסן אלא מלון 5 כוכבים...... לשאלתי הורדתי מחדש את infanview ואני לא זוכרתאיך הופכים בעזרתו קבצים ל jpg אני זוכרת שעשיתי זאת בלחיצה וחצי על תפריט כל שהוא ואני לא מוצאת את התפריט כמובן שאני יודעת לשמור כל תמונה ותמונה אבל אני מעוניינת לשנות מספר גדול של תמונות יחד מידית כמו שעשיתי בעבר תודה.....מראש טלי. אם איני טועה אפגש עם ספי ביום ראשון... מסור לה ד"ש