היי שלום לכולם......
.....חחחחח מוח של קרפדה ...משהו???
(אני הופך אותכם ליתוש בחצי מחיר) משהו פה שמע על לויטציה במקרה אני לא מדבר על תעופה אלא על הדבר הזה שיושבים מספר אנשים אחד שוכב במרכז כולם מניחים אצבע או שתיים מתחתיו ואז אומרים איזה צ'אנט כלשהו ואז הוא מתרומם באויר(לא התכוונתי שזה עובד מידית אלא לאחר חזרה על הצ'אנט מספר רב של פעמים) עכשיו אני לא בטוח שזה בכלל עובד כי זה נשמע קצת לא הגיוני אבל רציתי לדעת מה דעתכם מכיוון שכמה וכמה אנשים אמרו לי שזה אכן עובד?!?!
.....חחחחח מוח של קרפדה ...משהו???