היי שלום לכולם

josiane

New member
היי שלום לכולם

אני צריכה עצה או רעיון לכמה דברים.

אני צריכה לעשות עוגת לבר מצווה (לא אכפת לי שזה יהיה 2 או 3 קומות). אני צריכה לשלב את אהבתו לכדורסל, אין בעיה עם זה, אבל הוא גם מאד אוהב לטייל ואמו בקשה שזה יבוא לידי ביטוי בעוגה. חשבתי לעשות מסביב לכל עוגה נוף (הרים, ים... עצים ) אבל אני פוחדת שזה יראה יותר מידי תינוקי או נשי אם יהיו פרחים. מצד שני אם אשים רק מפת ארץ ישראל, האם זה יראה מספיק ברור, אני רוצה שיבינו שהוא אוהב לטייל. מישהי עשתה עוגה לבחור שאוהב לטייל? או יש למישהי רעיון 1 או יותר בשבילי. אני מודה לכולכן מראש ומצטערת על "בלבולי המוח". אילה
 

net the jet

New member
אני לא חושבת שהרעיון שלך תינוקי, זה

תלוי כמובן איך עושים את זה. עשיתי לא פעם דברים בסגנון גם למבוגרים.
 

josiane

New member
את יכולה לכוון אותי איך לא

לעשות את זה "תינוקי " אם לא קשה לך?
 

net the jet

New member
זה לא ענין של קשה, זה ענין של עיצוב.. אז ככה

ללכת על צבעים וצורות יותר ׳בוגרים׳, למשל עצים בירוק כהה , צורות יותר ברורות וחדות. ( מקוהנשאני מצליחה להסביר את עצמי טוב )
יש לי כמה עוגות בסגנון- עוגה לבן 40 עם כמה תחביבים ש׳סידרתי׳ אותם סביב הדופן של העוגה כ״תמונות״ ברצף ( כי אין קשר בינהן ) עוד עוגה לבר מצוה לעוסק בתריאטלון, אז כלכתי את שלושת התחומים גם על פני הדופן...
בקיצור... להתקשקש עם רעיונות על דף ציור... ( זה החלק שאני הכי אוהבת בכל הסיפור של עיצוב, כל עיצוב... )
 

josiane

New member
תודה רבה. אצלי להפך, אני מדמיינת מה אני רוצה

אבל קשה לי לתרגם , לבצע על העוגה.
 
למעלה