כמה דברים נוספים ../images/Emo26.gif....
ה media encoder ממיר קבצים ל WMV כפי שראיתם ... היתרונות שלו הם: - יחס נפח / איכות טוב - תמיכה מובנה ב CE - פשטות: קיים אפילו פרופיל אופטימלי לפוקט בתהליך ההמרה. אבל ... (תמיד יש אבל) WME לא מסוגל להמיר את כל סוגי הקבצים - ואם דיברת על AVI ... זהו קובץ שהסיומת שלו לא אומרת כלום על סוגו (מעבר לכך שזה קובץ וידאו) AVI יכול להיות "טהור" כמו ה "BMP של הוידאו" , הוא יכול להיות דחוס בהמון צורות , יכול להיות DIVX .. ולכן כשאומרים AVI לא ברור מה עומד מאחוריו. בכל מקרה, ב WME מטפל רק במספר קידודים וב MPG, הוא לא מסתדר עם המון קצבי וידאו כמו real, qtime , divx וכו ... אם במקרה הוא פותר לך את הבעיה ומצליח להסתדר עם הקבצים של המצלמה הדיגיטלית - זה נחמד אם לא יש צורך בפתרונות אחרים (הולך ומסתבך) ... בכל מקרה צריך להבין שבנוסף לעובדה שאין נגן שתומך בכל הפורמטים ומתעדכן תדירות - הפוקט PC אינו שווה בעוצמתו ל PC ... קבצי וידאו דחוסים דורשים משאבים רבים, אפילו PC עם 256 RAM ומעבד חזק פי כמה בהשוואה לפוקט מתאמץ להפעילם ולכן רצוי להתאים באמצעות WME קבצים לפוקט (כאמור יש פרופיל) - לגודל המסך, מספר פריימים סביר וסאונד סביר ...