היי שבוע טוב

היי שבוע טוב

שאלה לכולם
קנינו שקית חומוס קפואה של סנפרוסט יש למישהו / מישהי המלצות מה לעשות איתה? שאלה נוספת, בשר שמתי במקרר כי נגמר המקום בפריזר - זה בסדר? תודה
 
היי שבוע טוב גם לך

אני אוהבת חומוס כך: תבשלי אותו תוסיפי מלח ומעט פלפל שחור ותאכלו כך ,כמה קל ככה טעים. בקשר לבשר הוא יהיה טוב במקרר למטה רק אם את מבשלת אותו מחר אחרת יתקלקל וחבל , בשר חייב מקפיא.
 
קנינו אתמול איזה 3 ק"ג בשר חבל לזרו

לזרוק אני חייבת לעשות משהו זה מקרר 300 + ליטר ותמיד אין בו מקום נורא
 
אני מאמינה שכן תקפיאי בטח שחבל את

יודעת מה אני עושה במקרה זה אם יש לך פיתות או לחמניות קפואות תוציאי ותורידי ללמטה.
 

anana

New member
שבוע טוב ומקסים...

אם קנית אתמול את הבשר וקנית אותו טרי את יכולה עדיין לשים אותו בפריזר... אם קנית קפוא והוא הפשיר עדיף שתבשלי אותו כבר מחר... את יכולה לבשל אותו ולשים אותו במקרר שבוע כשהוא מבושל... אני חושבת ככה...אם טעיתי אז פירגה תתקן אותי :)
 
קניתי אותו טרי ../images/Emo13.gif

הקפאתי בחזרה אבל אני חולה השבוע עם דלקת ריאות אז נראה לי שאני אהיה בבית ואבשל
 
למעלה