היי שבוע טוב !!

היי שבוע טוב !!

בטח כולכם מולהמסך הטלויזיהה לראות מי ינצח הערב בכוכב נולד אך אני לצערי עסוקה עם הכביסה הפעלתי מכונה לבנה והיה במכונה מכביסה קודמת מגבת ומה בצבע ירוק שהפכה את כל הכביסה לירקרקה לחלק מהכביסה זה ממש יפה האמת אבל בכל זאת יש שם כביסה יקרה אז בחברתי לשתף כי כרגע הכביסה בפנים לפי הטיף של אודטה שפורסם פה דרך כליל 71 אז אני ממש בלחץ ובחרתי לשחרר ע"י כתיבה שתמיד מועילה בעיקר לי אשמח לשתף מה יצא ממנה בהצלחה לי ולעידן עמדי שבוע טוב
 

נועם@בת

New member
אני מקוה שהטיפ הזה עובד

לפי הנסיון של אחרות זה מצליח להן. תחזיקי מעמד עד סוף הסחיטה
. בתיה ~שאין לה בכלל טלוויזיה שעובדת~
 
../images/Emo186.gif ../images/Emo7.gif איזה בעסה הכביסה נשארה לצערי ירוקה

הכביסה נארה אותו דבר ירוקה איזה בעסה !!! נראה לי שמחר אלך לקניון לנקות לבן זוגי 10 חולצות חדשות כפצויי (למרות הוא הגיב בסדר יחסית) אני לא יודעת מה לעשות אוליי אקונומיקה תעזור?? למרות שי קישקושים וציורים על החולצות מה אתם אומרים?? שבוע טוב ומרוך עם בשורות טובות ליל מנוחה אילנית
 
למעלה