אילניתי 026
New member
היי שבוע טוב !!
בטח כולכם מולהמסך הטלויזיהה לראות מי ינצח הערב בכוכב נולד אך אני לצערי עסוקה עם הכביסה הפעלתי מכונה לבנה והיה במכונה מכביסה קודמת מגבת ומה בצבע ירוק שהפכה את כל הכביסה לירקרקה לחלק מהכביסה זה ממש יפה האמת אבל בכל זאת יש שם כביסה יקרה אז בחברתי לשתף כי כרגע הכביסה בפנים לפי הטיף של אודטה שפורסם פה דרך כליל 71 אז אני ממש בלחץ ובחרתי לשחרר ע"י כתיבה שתמיד מועילה בעיקר לי אשמח לשתף מה יצא ממנה בהצלחה לי ולעידן עמדי שבוע טוב
בטח כולכם מולהמסך הטלויזיהה לראות מי ינצח הערב בכוכב נולד אך אני לצערי עסוקה עם הכביסה הפעלתי מכונה לבנה והיה במכונה מכביסה קודמת מגבת ומה בצבע ירוק שהפכה את כל הכביסה לירקרקה לחלק מהכביסה זה ממש יפה האמת אבל בכל זאת יש שם כביסה יקרה אז בחברתי לשתף כי כרגע הכביסה בפנים לפי הטיף של אודטה שפורסם פה דרך כליל 71 אז אני ממש בלחץ ובחרתי לשחרר ע"י כתיבה שתמיד מועילה בעיקר לי אשמח לשתף מה יצא ממנה בהצלחה לי ולעידן עמדי שבוע טוב