היי ..... שאלה?
קראתי מה שרשמו פה לפני מספר הודעות על "נשמות תועות" ואיך שהן מופיעות בסיאנס ומה עם עשיתי סיאנס (די הרבה פעמים) וכן עלתה נשמה אז זו הייתה סתם נשמה ששיקרה לי כל הסיאנס ??? (הכוונה .....זה היה הכל סתם לחינם???) וד.א למשהו יש שיטות תקשור שהוא ממליץ אליהם???