presillia1
New member
היי, שאלה
המליצו לי לקחת רודיולה. ראיתי את הדיון פה. אולי אני במקום הלא נכון, אבל למה צריך להיות "חולים" כדי לקחת את זה? לא יכול להיות מצב שזה מרכיב טבעי שייתן תמיכה ומרץ? בהגדרת הקבוצה הזו אני רואה שמדובר במחלה מסויימת שמחפשים לה פתרונות.
המליצו לי לקחת רודיולה. ראיתי את הדיון פה. אולי אני במקום הלא נכון, אבל למה צריך להיות "חולים" כדי לקחת את זה? לא יכול להיות מצב שזה מרכיב טבעי שייתן תמיכה ומרץ? בהגדרת הקבוצה הזו אני רואה שמדובר במחלה מסויימת שמחפשים לה פתרונות.