היי שאלה קטנה.........

חחחחחחחחחח סאלי../images/Emo110.gif

אחותי גםם אוהבתת אותוו.. איך היא שמחה שהוא עלללהה.. אתםם לא מבינים כמה שמחתי ששיר עלתה.. באמתתתתתת שזה כ"כ מגיעע להה
 
אין אין אין אין יותר מאושרת ממניייי

שיררררררררר בגמרררררררררררר והקרפדותתתתתתתתתתתת הלכו הביתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת קישטה קישטה
 
כפרעליההההההההה../images/Emo99.gif היא עלתההההה

|הדש| אוווווווווווו א=ה=ב=ה פתאוםם היא מתפרצתת כמו להבההההההההההההההההההההה
יששששששששששששש שירושש עלתהההההה
אני הצבעתי לה מכל הפלאפון בבית ובאינטרנטט.. איזה יפיופיייייתתתתתתתת
איזה קוללללל מליון דולררררררר
 
../images/Emo47.gif מ-י-ש-נ-י-ה-../images/Emo47.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מגיע לווווווווווווווווו הוא שר מדהייייייייייים
חבל שעוזרי לא עלתה
אבל תראו, אנשים, מה איכפת לכם כבר כ"כ מי יהיה מקום ראשון בגמר... אולי זה נשמע טיפשי אבל... העיקר שהם זכו להיות בשלבי הטלויזיה והגמר
תראו איפה לירון לב וסשה (שלא היו בגמר) וגבסו... שהיה מקום שלישי ושירי
אורוזיון, והייתה שני כך שזה לא משנה כ"כ המקומות בגמר לא משנה. אני שמחה שמישניה שלי עלה
וחבל שהדר לא
 
זה מזה נכון../images/Emo110.gif

כל אלה שהגיעו לאולפן ויש להם קול, יצליחו.. כי כולם כבר ראו אותם ויודעים מי הם, ואם יש להם קול אז יאהבו אותם בלי שום קשר לכוכב נולד. לא רק מי שזוכה שמה מצליח.. הם יכולים להצליח בלי שום קשר
 
../images/Emo41.gifיששששש שיררר

אני מזה שמחה שהיא בגמר ולא אוהד הצרצר הזה.. אני טיפה עצובה בגלל הדר אבל אני מאוד שמחה (פיצול) כי היא הגיעה למקום מאוד מאוד מכובד.. וב-29.8 כולם מצביעים שיר ביטווןן!!!
 
למעלה