קלמנטינה מכנית17
New member
היי שאלה חדשה
היי שאלה חדשה
איזה קו אוטובוס או מונית נוסע מתחנה מרכזית בנתניה אל יד לבנים? והאם אפשר לתפוס אותו בתחנה רגילה נאמר מהתחנה בשדרות בנימין? תודה!
היי שאלה חדשה
איזה קו אוטובוס או מונית נוסע מתחנה מרכזית בנתניה אל יד לבנים? והאם אפשר לתפוס אותו בתחנה רגילה נאמר מהתחנה בשדרות בנימין? תודה!