היי שאלה חדשה

מצב
הנושא נעול.
היי שאלה חדשה

היי שאלה חדשה
איזה קו אוטובוס או מונית נוסע מתחנה מרכזית בנתניה אל יד לבנים? והאם אפשר לתפוס אותו בתחנה רגילה נאמר מהתחנה בשדרות בנימין? תודה!
 

fireman

New member
תסתכלי על ההודעה בצד שמאל

היי שאלה חדשה
איזה קו אוטובוס או מונית נוסע מתחנה מרכזית בנתניה אל יד לבנים? והאם אפשר לתפוס אותו בתחנה רגילה נאמר מהתחנה בשדרות בנימין? תודה!
תסתכלי על ההודעה בצד שמאל
של העמוד ותפעלי עפ"י ההוראות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה