היי רותי יקירה

לירוני23

New member
היי רותי יקירה

יש לי שאלת תיקשור בדף הקודם אני מקווה שלא שכחת אותי,אני מחכה בקוצר רוח לתשובה.... תודה רבה רבה
 

רותי 11

New member
היי חמודה ../images/Emo140.gif

אני מבינה שאת מתכוונת לשאלה שלך מה - 22 לחודש. אני מקבלת שזה תעתוע, רצון חזק שלך שעדיין לא שחררת אותו את צריכה לשחרר את מה שהיה בעבר, כי את עדיין מדחיקה את אותן רגשות שלא פתרת אז, תבדקי את זה עם עצמך. פשוט שאלתי והמילה שעלתה לי ישר הייתה תעתוע.
 
למעלה