היי חמודה ../images/Emo140.gif
אני מבינה שאת מתכוונת לשאלה שלך מה - 22 לחודש. אני מקבלת שזה תעתוע, רצון חזק שלך שעדיין לא שחררת אותו את צריכה לשחרר את מה שהיה בעבר, כי את עדיין מדחיקה את אותן רגשות שלא פתרת אז, תבדקי את זה עם עצמך. פשוט שאלתי והמילה שעלתה לי ישר הייתה תעתוע.