הכוכב ה שני מימין
New member
היי צריכה ../images/Emo53.gif
טוב אז ככה- קיבלתי זימון ל"תפקידי הוראה והדרכה במשרד החינוך" מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר?? במה בדיוק נבחנים שם.? מה קורה במבחנים האלה? קראתי במאמרים על חיל חינוך שצריך לעשות הרצאה על משהו עם מסר חינוכי/ערכי, אך לפי מה שכתוב אני לא קשורה לחיל חינוך אלא למשרד החינוך, אז האם בכל זאת כדאי להכין הרצאה מראש? ובעיקרון איך הולכים המבחנים שם? מה עושים וכו'? ליאור
טוב אז ככה- קיבלתי זימון ל"תפקידי הוראה והדרכה במשרד החינוך" מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר?? במה בדיוק נבחנים שם.? מה קורה במבחנים האלה? קראתי במאמרים על חיל חינוך שצריך לעשות הרצאה על משהו עם מסר חינוכי/ערכי, אך לפי מה שכתוב אני לא קשורה לחיל חינוך אלא למשרד החינוך, אז האם בכל זאת כדאי להכין הרצאה מראש? ובעיקרון איך הולכים המבחנים שם? מה עושים וכו'? ליאור