היי פטרייה
תמיד יש בחוץ אנרגיה טובה או משלילית רק צריך לדעת מהיכן לקחת את האנרגיה הזאת לא בכל מקום יש אנרגיה חיובית צריך לחפש אבל לו הרבה וגם אנרגיה טובה יש לאנשים שיש להם שלווה או רוגע, לא לאנשים שהם תמיד עצבנים והם עם כל העולם ברוגז. לי יש אנרגיה חיובית כי יש לי שלווה פנימית אני מאחל לך יום נפלא ביייי B-p
תמיד יש בחוץ אנרגיה טובה או משלילית רק צריך לדעת מהיכן לקחת את האנרגיה הזאת לא בכל מקום יש אנרגיה חיובית צריך לחפש אבל לו הרבה וגם אנרגיה טובה יש לאנשים שיש להם שלווה או רוגע, לא לאנשים שהם תמיד עצבנים והם עם כל העולם ברוגז. לי יש אנרגיה חיובית כי יש לי שלווה פנימית אני מאחל לך יום נפלא ביייי B-p