היי פטרייה

היי פטרייה

תמיד יש בחוץ אנרגיה טובה או משלילית רק צריך לדעת מהיכן לקחת את האנרגיה הזאת לא בכל מקום יש אנרגיה חיובית צריך לחפש אבל לו הרבה וגם אנרגיה טובה יש לאנשים שיש להם שלווה או רוגע, לא לאנשים שהם תמיד עצבנים והם עם כל העולם ברוגז. לי יש אנרגיה חיובית כי יש לי שלווה פנימית אני מאחל לך יום נפלא ביייי B-p
 
תגיד....

אתה מבין מה שאתה כותב.... אני ממש לא... נראה לי שגם אתה לא... קישקוש אחד גדול בנסיון לעורר מחשבה.......האמנם??? מישל שמבינה היטב מה שהיא קוראת
 
למעלה