היי נחשו מי פו!!! (גילי) H-( אנייייייייייייייייייייייייייי! נכון שאתם ממש שמחים? B-)
י יהיה New member 22/5/01 #1 היי נחשו מי פו!!! (גילי) H-( אנייייייייייייייייייייייייייי! נכון שאתם ממש שמחים?
ד דראגוסית~*~ New member 22/5/01 #2 גילי תשמע,זה לא יכול להמשך ככה. כ``כ הרבה זמן אתה בפורום ובצ`אט,ואף פעם לא דיברנו! וטיי..לא חשבה על להכיר לי את בעלה הטרי.. רק שתדעו,נוש ונוש,שאני ממש נעלבתי. וזהו. אה,וגם...גילי,אני דראג,נעים
גילי תשמע,זה לא יכול להמשך ככה. כ``כ הרבה זמן אתה בפורום ובצ`אט,ואף פעם לא דיברנו! וטיי..לא חשבה על להכיר לי את בעלה הטרי.. רק שתדעו,נוש ונוש,שאני ממש נעלבתי. וזהו. אה,וגם...גילי,אני דראג,נעים
י יהיה New member 22/5/01 #3 דראג בון בון (גילי) אז אולי תזיזי את עצמך לצ`אט? כי אני שם! נערוך הכרות מעמיקה, עליי! יאללה תזיזי את הפרוטזה שלך לכיוון גילי
דראג בון בון (גילי) אז אולי תזיזי את עצמך לצ`אט? כי אני שם! נערוך הכרות מעמיקה, עליי! יאללה תזיזי את הפרוטזה שלך לכיוון גילי