היי נחשו מי פו!!! (גילי) H-(

יהיה

New member
היי נחשו מי פו!!! (גילי) H-(

אנייייייייייייייייייייייייייי! נכון שאתם ממש שמחים? B-)
 
גילי

תשמע,זה לא יכול להמשך ככה. כ``כ הרבה זמן אתה בפורום ובצ`אט,ואף פעם לא דיברנו! וטיי..לא חשבה על להכיר לי את בעלה הטרי.. רק שתדעו,נוש ונוש,שאני ממש נעלבתי. וזהו. אה,וגם...גילי,אני דראג,נעים :)
 

יהיה

New member
דראג בון בון (גילי)

אז אולי תזיזי את עצמך לצ`אט? כי אני שם! נערוך הכרות מעמיקה, עליי! יאללה תזיזי את הפרוטזה שלך לכיוון גילי
 
למעלה