היי משפחה יקרה...
המון המון המון זמן לא הייתי פה... וזאת בגלל הסיבה הפשוטה שטוב לי.. ממשטוב לי וכיף לי בתקופה האחרונה... ולצערי להיכנס לכאן... גורם לי לא להרגיש טוב.. אז אני פשוט נימנעת... אני עדיין אוהבת אתכם מאוד... ומודה על כל הרגעים הקשים שהייתם שם בשבילי.. ואני אקפוץ מידי פעם לבקר.. בכל מיקרה יש לי אייסיי חדש... המ``ס שלו הוא: 120111611 אתם מוזמנים לשמור על קשר... שלכם תמיד..זריחה...(לשעבר שקיעה)
המון המון המון זמן לא הייתי פה... וזאת בגלל הסיבה הפשוטה שטוב לי.. ממשטוב לי וכיף לי בתקופה האחרונה... ולצערי להיכנס לכאן... גורם לי לא להרגיש טוב.. אז אני פשוט נימנעת... אני עדיין אוהבת אתכם מאוד... ומודה על כל הרגעים הקשים שהייתם שם בשבילי.. ואני אקפוץ מידי פעם לבקר.. בכל מיקרה יש לי אייסיי חדש... המ``ס שלו הוא: 120111611 אתם מוזמנים לשמור על קשר... שלכם תמיד..זריחה...(לשעבר שקיעה)