היי משפחה יקרה...

שקיעה

New member
היי משפחה יקרה...

המון המון המון זמן לא הייתי פה... וזאת בגלל הסיבה הפשוטה שטוב לי.. ממשטוב לי וכיף לי בתקופה האחרונה... ולצערי להיכנס לכאן... גורם לי לא להרגיש טוב.. אז אני פשוט נימנעת... אני עדיין אוהבת אתכם מאוד... ומודה על כל הרגעים הקשים שהייתם שם בשבילי.. ואני אקפוץ מידי פעם לבקר.. בכל מיקרה יש לי אייסיי חדש... המ``ס שלו הוא: 120111611 אתם מוזמנים לשמור על קשר... שלכם תמיד..זריחה...(לשעבר שקיעה)
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תודה שאת משתפת

ובאמת אין צורך להכנס לכאן ולהזכר בקושי, טוב לך, וזה אומר שזה אפשרי. אני גם אזכיר לך את זה אם יהיה צורך... ;-)
 
למעלה