היי מיכללי הלכתי לנשוך כריות(-: לילה טוב
מ מיכללי שלך New member 30/5/01 #3 אפשר להתחבא בציפית?... אוףףףףףףףףףףףף איך שהגלידה נ ו ז ל ת ואין מי שיאכל...... לילה.......