היי מיכללי

Cגל

New member
פחחחחח ידעתי שאתה אגזוזן....

יופי! יצאת מהארונית, ברכותיי!
 
אפשר להתחבא בציפית?...

אוףףףףףףףףףףףף איך שהגלידה נ ו ז ל ת ואין מי שיאכל...... ;-) לילה.......
 
למעלה