היי מה קורה?

Punk4Ever

New member
היי מה קורה?

היי אני אלון! שלום מה קורה? אני אוהב פאנק ורוק במיוחד אבריל לאווין ובלינק וגוד שארלוט, מאסט וכל מיני, מה שבראש שלכם!! אז בכל מקרה, אני מנסה להכיר אנשים חדשים והכל וגם בנות! אני אוהב הארי פוטר רומח הדרקון וכל מיני!!! אז אם אתם מוענינים אז תשלחו לי אי מייל ב- [email protected]
 

Nut666

New member
אחי, אני מקוה שזה היה בצחוק

כי אם לא ישחטו אותך כאן....
 
דסי..

שאני אשים תמונות זימה שלך בפורום!? תזהר ממני! חוצמזה.. תמצוץ בעצמך! 41%
 

arie666

New member
חחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחח למה אתם צוחקים עליו הוא אוהב את ארי פוטר חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה עסה לי את היום הבדיחה של PUNK $ EVER מה יש היום בתל אביב שמתי שנקש השמן מארגן איזה משהוא בכיכר לא ??? בייי אנשים וחג שמייח תמשיחו לשמוע אבריל והרי פוטר אני הולך לעסות היום תל אביב אנדר אתק
 
למעלה