היי,מה נשמע? אני חדשה פה,קוראים לי ניצן,ואני בת 11 ו-8 חודשים,מרמת השרון :]
C craZy nitz New member 7/7/06 #1 היי,מה נשמע? אני חדשה פה,קוראים לי ניצן,ואני בת 11 ו-8 חודשים,מרמת השרון :]
H half blood Yemenite New member 7/7/06 #2 ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif השתלבות נעימה לך כאן! שבת שלום!
T The Knight Girl New member 7/7/06 #3 היי! את יותר קטנה ממני!זה מרגש! זה לא נאמר ברשעות! ברוכה הבאה והשתלבות נעימה! אני דנה 12 ו4 חודשים, מטבעון(חור ליד חיפה) מסנג'ר יש?
היי! את יותר קטנה ממני!זה מרגש! זה לא נאמר ברשעות! ברוכה הבאה והשתלבות נעימה! אני דנה 12 ו4 חודשים, מטבעון(חור ליד חיפה) מסנג'ר יש?