היי,מה נשמע?

craZy nitz

New member
היי,מה נשמע?

אני חדשה פה,קוראים לי ניצן,ואני בת 11 ו-8 חודשים,מרמת השרון :]
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

השתלבות נעימה לך כאן!
שבת שלום!
 

The Knight Girl

New member
היי! את יותר קטנה ממני!זה מרגש!

זה לא נאמר ברשעות!
ברוכה הבאה והשתלבות נעימה! אני דנה 12 ו4 חודשים, מטבעון(חור ליד חיפה) מסנג'ר יש?
 
למעלה