היי! מגניב!

התרנגול

New member
היי! מגניב!

איזה חמודים כל האייקונים הקטנים האלה!!! בהתחלה חשבתי שמה שיש ל-
על הראש זה כיפה.. חיחי... (ואולי זה באמת כיפה?) טוב, שיהיה לכולם שבת
ו-
(שבת המלכה...)!!! תרנגול
 
למעלה