היי! מגניב! איזה חמודים כל האייקונים הקטנים האלה!!! בהתחלה חשבתי שמה שיש ל- על הראש זה כיפה.. חיחי... (ואולי זה באמת כיפה?) טוב, שיהיה לכולם שבת ו- (שבת המלכה...)!!! תרנגול