היי לכם חזרתי

פוצנוש

New member
היי לכם חזרתי

אחרי שבועים שלא היתי בפורום בגלל שעברתי לספק אינטרנט אחר נורא התגעגתי לכולם יש לי מלא תמונות חדשות לשים פה טוב אז ביי לבנתיים
 
../images/Emo15.gifברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif../images/Emo24.gif

גם אנחנו התגעגנו אלייך
 
../images/Emo85.gifהתגעגעתייייייייייי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מה איתך
יאללה למה את מחכה?? שימי בגלריות
 
טליו'ששששששש כנסי!

טליהההההה נשמהההההה התגעגעתיייייייייייייייייי ואת לא היית פה שבועיים לא היית פה לפחות חודש במקרה הטוב... טוב שחזרת!!!! love youuuu רעות
 

Ch00kAr GirL

New member
../images/Emo42.gifשמחה שחזרת../images/Emo70.gifהתגעגענו../images/Emo70.gif../images/Emo23.gif

 
פונצוש חלמתי עליך!!!!

אוקיי זה קרה לפני חודש בערך יצאנו לטיול משפחות של החברה להגנת הטבע וכרגיל אני מוצאת לי חברה שברוב המקרים אני מכירה אותה וחוץ מהחברה שהקרתי הקרתי גם אותך אבל בחלום היית ממש לא את כאילו במראה ובקיצור היה איזו סיפור שאני לא בדיוק זוכרת וזה היה בקיצור מזה מביך
 

k a b o o k

New member
פוצנושששששש (טליה)../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

התגעגענו מאוד, מאוד, מאוד אלייך
באמת תהיתי איפה את.., אבל הנה חזרת
שלא תעיזי לעזוב שוב..
, או שיהיה לך עסק איתי..
ברוכה השווה
יניב
 
למעלה