היי לכם, אני חדשה כאן......

מכשפה

New member
היי לכם, אני חדשה כאן......

קפצתי לרגע לפני השינה... מדברת עם עצמי בעצם, מדפדפת בין הפורומים.....ועוד מעט הולכת לישון......מוזמנים להגיב....מתי שמתחשק לכם.ן.
 
מכשפה`לה רעה, תחתונים וגופיה

אחותי האובדת!!!!! גם אני מכשפה, אולם אני גם מכשפה וגם פולניה - שילוב קטלני. אולי תישארי? נאכל מרק-עטלפים, יהיה שמח. אוריאנה
 
למעלה